Red Dead Redemption - Info, vragen, ervaringen, cowboyhoedjes.
Geplaatst op 16 juli 2010 - 13:42
Man, je mist echt wat. De storyline is juist het leukste van allemaal.
Geplaatst op 13 augustus 2010 - 09:28
Wat is nu eigenlijk de snelste manier om te levelen? De een zweert bij CO-OP de andere bij deathmatches, en nog een bij gang-hideouts maar WAT is nu de snelste manier?

"Death Inc. Coordinator" "The almighty forgives boy... Death inc doesn't" r75g0b75l0
Geplaatst op 13 augustus 2010 - 17:55
Je savegame manipuleren met je USB flash stick.
Geplaatst op 13 augustus 2010 - 22:32
Jacky-2007 zei op 13 augustus 2010 - 18:55 :
Je savegame manipuleren met je USB flash stick. 
Yup, en redelijk ongevaarlijk. Hetgene waar ze op doelen om te verbannen zijn de gamers die de leaderboards verpesten door hun gemod. Door gewoon alleen je levels te modden verpest je het leaderboard niet. Daar komt meer bij kijken dan het tooltje die beschikbaar is gesteld om je savegame te modden. Denk bijv. aan lag-switches... Da's de reden waarom ik ook nog steeds op m'n stiertje rondrij.
Ⓓⓔⓐⓣⓗ Ⓘⓝⓒⓞⓡⓟⓞⓡⓐⓣⓔⓓ Ⓒⓞⓞⓡⓓⓘⓝⓐⓣⓞⓡ

Geplaatst op 2 september 2010 - 20:34
Ik heb hem uit gespeeld,
Maar nu uitgespeeld hou ik zon 300G over, maar dat valt me toch wel vies tegen. Zijn er makkelijke achievments te behalen? Die een noob zoals ik kunnen halen?
Spoiler
Maar nu uitgespeeld hou ik zon 300G over, maar dat valt me toch wel vies tegen. Zijn er makkelijke achievments te behalen? Die een noob zoals ik kunnen halen?
Dit bericht is aangepast door Fiegel5: 3 september 2010 - 23:05
Geplaatst op 2 september 2010 - 21:31
Fiegel5 zei op 2 september 2010 - 20:34 :
Ik heb hem uit gespeeld, voorheen vond ik die zoon wel een cool. Maar nu met dat pakkie enzo aan..
Welke moet je nog allemaal halen?
Geplaatst op 3 september 2010 - 23:04
LXZ-76 zei op 3 september 2010 - 17:16 :
Dat en zou je spoilers willen gebruiken in je bericht. Niet iedereen heeft de game uitgespeelt en wil dat weten.
Spoiler
Zoveel spoilers bevat hij niet hoor, iedereen weet dat Jack een zoon heeft..
>>>Door Clan Coördinator Jacky-2007: Inderdaad, iedereen weet toch dat ik een zoon heb?
Lief vragen doet wonderen trouwens.
Ik moet eigenlijk, behalve de story gegenereerde achievements nog alles..
Geplaatst op 4 september 2010 - 12:56
Fiegel5 zei op 4 september 2010 - 00:04 :
Dat en zou je spoilers willen gebruiken in je bericht. Niet iedereen heeft de game uitgespeelt en wil dat weten.
Spoiler
Ik bedoelde het ook heel lief hoor?

"Death Inc. Coordinator" "The almighty forgives boy... Death inc doesn't" r75g0b75l0
Geplaatst op 4 september 2010 - 16:38
Fiegel5 zei op 4 september 2010 - 00:04 :
Spoiler
>>>Door Clan Coördinator Jacky-2007: Inderdaad, iedereen weet toch dat ik een zoon heb?
Dus de Achievements die je krijgt door gewoon de storyline te spelen heb je al?
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren