GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD komt naar de iPad! - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (3 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD komt naar de iPad!

Geplaatst op 1 september 2010 - 18:51     #1 Dit lid is offline   Joriz 

• Webmaster
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 22-oktober 03
Nu Apple diverse nieuwe iPods en nieuwe iPad software heeft aangekondigd kan Rockstar Games natuurlijk niet achter blijven. Daarom is Rockstar Games vandaag met het nieuws naar buiten gekomen dat Grand Theft Auto: Chinatown Wars op 9 september 2010 naar de Apple iPad komt. Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor de iPad heeft geüpdatet hoge resolutie graphics. Tevens heeft het spel de 50 missies die ook al in de voorgaande versies van Grand Theft Auto Chinatown Wars zaten. Ook zit Independence FM weer inbegrepen zodat je jouw eigen muziek in het spel kan luisteren terwijl je door Liberty City rijdt.

Bijgevoegde afbeelding

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor iPad zal op 9 september beschikbaar zijn voor € 7.99 in de Apple App Store.

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 1 september 2010 - 18:54     #2 Dit lid is offline   supergtagamer 

• Postless Person
  • Groep: Banned
  • Registratie: 04-maart 10
Gaaf, wist ik niet en ik denk dat als ik een ipod touch heb, hem zeker ga kopen.
Als je screens hebt, plaats ze.

Dit bericht is aangepast door supergtagamer: 1 september 2010 - 18:54

Geplaatst op 1 september 2010 - 18:56     #3 Dit lid is offline   Djmaddox 

• LIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKEN
  • Groep: Leden
  • Registratie: 15-maart 09
  • Corporation:Beat Down
Klinkt cool, maar ik vraag me af hoe je je character zal besturen.

http://i41.tinypic.com/2q33i40.png
>>> Door NandroDavids: Signature te groot. Maximaal 500 x 150 pixels en 100 KB<<<

Geplaatst op 1 september 2010 - 18:57     #4 Dit lid is offline   R-fl3x 

• Got a hangover, woaaah!
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 16-september 09
  • Gang:Hustlers United
Leuk, als je op restaurant zit even lekker je iPad boven halen, kun je even goed een laptop meebrengen :7
Ach ja Apple verdient ook wel eens het eerste woord, voor de eerste keer dat een GTA naar de iPod etc. komt :bier:.

>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150 pixels en 100 kB.<<<
http://i55.tinypic.com/2nt90ue.png
Algonquin Hustlers - Mijn profiel

Geplaatst op 1 september 2010 - 19:26     #5 Dit lid is offline   Big Boss 

• a.k.a. Vince
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 28-februari 05
Pft, wat een belachelijk gedoe. Ze verdienen duidelijk niet genoeg aan Chinatown Wars.
Eerst op de DS, daarna geport naar de PSP, geport naar de iPhone en iPod en nu wéér geport naar de iPad. Apple + Games = No Go.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 1 september 2010 - 19:31     #6 Dit lid is offline   supergtagamer 

• Postless Person
Juig maar niet te vroeg. Apple is heel beroemd, en niet veel mensen hebben een DS. Of andersom, geen PSP.
Je gaat toch niet gta IV alleen voor Xbox uitbrengen en voor de rest niet? Van mij mogen ze het best op de PC laten komen :tu:

Geplaatst op 1 september 2010 - 19:34     #7 Dit lid is offline   R-fl3x 

• Got a hangover, woaaah!
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 16-september 09
Waarom denk je dat TBoGT zo laat naar de PS3 & PC kwam, maar zo vroeg op de 360?
Geruchten vertellen dat Microsoft Rockstar Games hiervoor zo'n 20 miljoen zou hebben geboden...
Ik vind ook dat CTW best laat naar de PSP kwam. Hetzelfde gebeurd tussen Apple en R*?

>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150 pixels en 100 kB.<<<
http://i55.tinypic.com/2nt90ue.png
Algonquin Hustlers - Mijn profiel

Geplaatst op 1 september 2010 - 19:47     #8 Dit lid is offline   Zombiespeed 

• Triads baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 09-januari 10

Bericht weergevenR-fl3x zei op 1 september 2010 - 20:34 :

Waarom denk je dat TBoGT zo laat naar de PS3 & PC kwam, maar zo vroeg op de 360?
Geruchten vertellen dat Microsoft Rockstar Games hiervoor zo'n 20 miljoen zou hebben geboden...
Ik vind ook dat CTW best laat naar de PSP kwam. Hetzelfde gebeurd tussen Apple en R*?

Kijk met microsoft is het zo
Ze verdienen veel geld aan ook de computers enzo en met dat geld wat ze winst hebben kunnen ze weer bedrijven omkopen zoals Valve voor orange box en rockstar games voor tbogt

Geplaatste afbeelding
Let's save some money for this!

Geplaatst op 1 september 2010 - 19:54     #9 Dit lid is online   Grand Theft Auto TOM 

• Mister Gaga
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 26-februari 09
Ik vind het wel gaaf. :P Maar ik heb een Apple iPhone 3G, en dus niet een iPad... :7

Dit bericht is aangepast door Grand Theft Auto TOM: 1 september 2010 - 19:56

You're born this way ~ Lady Gaga
Geplaatste afbeelding
Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ

Geplaatst op 1 september 2010 - 20:01     #10 Dit lid is offline   supergtagamer 

• Postless Person

Bericht weergevenZombiespeed zei op 1 september 2010 - 19:47 :

Bericht weergevenR-fl3x zei op 1 september 2010 - 20:34 :

Kijk met microsoft is het zo
Ze verdienen veel geld aan ook de computers enzo en met dat geld wat ze winst hebben kunnen ze weer bedrijven omkopen zoals Valve voor orange box en rockstar games voor tbogt

offtopic: hee zombiespeed, ik dacht dat jij geband was?

ontopic: ik denk dat ze betalen om dat spel op die console te krijgen.

Geplaatst op 1 september 2010 - 20:05     #11 Dit lid is online   End Of The Riot 

• Ik ben de brandweer. Samen de wereld redden? :D
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 30-april 08
Lijkt me wel geinig om CW te spelen op zo'n groot scherm, maar ik heb jammer genoeg niet een ipad. :N

Nog niet. 0_0

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 1 september 2010 - 20:10     #12 Dit lid is offline   Flitskikker 

• De blauwe forumkikker
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 20-juli 05
Screens?

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 1 september 2010 - 20:12     #13 Dit lid is offline   supergtagamer 

• Postless Person
Ja, screenshots. Hoe de HD kwaliteit er uit ziet? Ik ben wel benieuwd!

Geplaatst op 1 september 2010 - 20:38     #14 Dit lid is offline   Dotz 

• Opgepakt!
  • Registratie: 06-december 08

Bericht weergevensupergtagamer zei op 1 September 2010 - 20:31 :

Juig maar niet te vroeg. Apple is heel beroemd, en niet veel mensen hebben een DS. Of andersom, geen PSP.
Je gaat toch niet gta IV alleen voor Xbox uitbrengen en voor de rest niet? Van mij mogen ze het best op de PC laten komen :tu:

Als het op de iPad werkt werkt het op een normale pc ook, in principe zou het nu eigenhandig te porten moeten zijn. Deze port/rom zou vervolgens zonder emulator te spelen moeten kunnen zijn, toch?
Overigens zeggen de geruchten dat Apple werkt aan een console, ik zou graag een console van Apple of SEGA zien. Dan leeft de concurrentie weer wat op en krijgen we misschien te maken met prijzenoorlogen in de game-industrie! Zou toch geweldig zijn! Stel je voor!

Geplaatst op 1 september 2010 - 20:43     #15 Dit lid is offline   Dylann. 

• Maffia lid
  • PipPipPip
  • Registratie: 25-augustus 09
Hmm, GTA ChinaTown Wars na de IPad wat een flop :bonk:

GTAGames.nl advertentie
  • (3 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Je kunt geen onderwerp beginnen