GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: [€40,-]Oortjes voor telefoon - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Belangrijke Computertalk Links

.:Master Tutorial List:.
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

[€40,-]Oortjes voor telefoon

Geplaatst op 8 september 2010 - 20:18     #1 Dit lid is offline   Zamg0d1 

• Uiteindelijk wil toch iedereen een basgitaar
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 03-mei 08
  • Corporation:The Covesight Community
Hallo,

Ik ben op zoek naar goede oordopjes voor mijn telefoon, ik heb zo'n 40 euro te besteden en zoek gewone in-ear oordopjes, niet de echte afsluitende in-ears die in de gehoorgang zitten maar de andere die voor de opening in de gehoorgang zitten.

Ik heb nu een kabeltje zodat ik alle soorten 3.5mm oortjes en koptelefoons kan aansluiten dus dat is geen probleem. Zelf twijfel ik om de standaard iPod oortjes te zoeken bij de Apple Store hier in het centrum, maar ik lees overal dat ze het snel begeven, dat is dus wat me tegen houd, de kwaliteit is namelijk in mijn oren niks mis mee, mooi design en een goed geluid. Een vriend van mij gebruikt deze oortjes namelijk en ze klinken perfect bij Metal dus dat is voor mij geen probleem.

Iemand misschien die voor 40,- euro een setje oortjes voor mij kan verzinnen, het liefste geen in-ear omdat de maten nogal lastig zijn, maar als niet anders kan maakt het mij niet uit ;)

Groetjes,
Zamg0d1

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 9 september 2010 - 18:17     #2 Dit lid is offline   woody268 

• Maffia baas
  • PipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 03-januari 09
hoi,

zelf zou ik gaan voor de Sennheiser MX65VC Street STYLE-II die heb ik zelf ook ze hebben een heel goede bas en zit comfortabel in de orenGeplaatste afbeelding
ik heb de mijne voor € 27,.. gekocht maar dat hangt af van winkel tot winkel :)

of als je geen zin hebt om zelf te zoeken heb ik even een link voor het product en kan je ook meteen bestellen als je dat wiltGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

MVG,
woody Geplaatste afbeelding

Dit bericht is aangepast door woody268: 9 september 2010 - 18:21

Geplaatste afbeelding
The Covesight Community: Informatie | Recruitment | Subforum

Geplaatst op 13 september 2010 - 16:46     #3 Dit lid is offline   Zamg0d1 

• PipPipPipPipPipPipPip
Ik heb tot nu toe een slechte ervaring met Sennheiser oortjes, ik heb er eentje gehad die metal niet aan kon en die was na een week opgeblazen terwijl ze nog redelijk zacht stonden :7

Geplaatst op 13 september 2010 - 20:22     #4 Dit lid is offline   S-te-Fan 

• 5 years ago, a virus escaped, and everybody died
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 10-juni 05
Mijn hardstyle/hardcore houden ze ook nooit lang vol. Daarom heb ik maar een koptelefoon gekocht.

Geplaatste afbeelding
Willy de opblaashond, voor al uw feesten en partijen.

Geplaatst op 17 september 2010 - 17:54     #5 Dit lid is offline   xgaming 

• Dunno.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 21-september 06
Ik gebruik deze al sinds januari dit jaar voor hardstyle en heb er nog nooit problemen mee gehad :) Zeer fijne oortjes met aardige bass. Kosten €57 maar dan heb je ze met afstandsbediening.

Echter zijn ze er ook zonder knopjes op de kabel en dan kosten ze slechts €37

Telefoon: HTC Desire Brown + 8GB SD // Computer:
Q8300 @ 3.0 GHz // Asus P5E // Coolermaster RealPower M520 // 2x 2GB G.Skill PC6400 @ 800MHz// ATi Radeon HD3850 Overclocked Edition 512MB @ 760/940 (GPU/MEM) // Samsung T166 320GB // Arctic Freezer 7 Pro // Antec Nine Hundred // Windows 7 Ultimate // Samsung P2250 22" // Logitech Z4

Geplaatst op 17 september 2010 - 18:03     #6 Dit lid is offline   Flitskikker 

• De blauwe forumkikker
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 20-juli 05
Ik heb deze voor nog geen 3 euro en ze klinken uitstekend. :)

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 17 september 2010 - 18:33     #7 Dit lid is offline   Zamg0d1 

• PipPipPipPipPipPipPip
Ik heb nu deze gevonden http://www.dealextre...ls.dx/sku.14472 de originele iPod oortjes, die geven ook een erg goed geluid en veel mensen zeggen dat ze snel kapot gaan maar als ze maar 2.50 zijn en gratis verzending, lijkt mij dan wel goed te doen :Y Ik zal anders nog even op DealExtreme kijken, maar hoe gaat dat dan met betalen en verzenden vanaf hier?

Geplaatst op 17 september 2010 - 19:10     #8 Dit lid is offline   xgaming 

• Dunno.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 21-september 06
Tsja, die goedkope troep is an sich wel ok voor zo nu en dan. Maar wil je echt genieten van geluid kan je beter het iets duurdere spul kopen. Ook kan je nog hier kijken. Goede oortjes voor paar euro. Verzending vanuit China dus betalen geschied via PayPal.

Telefoon: HTC Desire Brown + 8GB SD // Computer:
Q8300 @ 3.0 GHz // Asus P5E // Coolermaster RealPower M520 // 2x 2GB G.Skill PC6400 @ 800MHz// ATi Radeon HD3850 Overclocked Edition 512MB @ 760/940 (GPU/MEM) // Samsung T166 320GB // Arctic Freezer 7 Pro // Antec Nine Hundred // Windows 7 Ultimate // Samsung P2250 22" // Logitech Z4

Geplaatst op 20 september 2010 - 16:26     #9 Dit lid is offline   Zamg0d1 

• PipPipPipPipPipPipPip

Bericht weergevenxgaming zei op 17 september 2010 - 20:10 :

Tsja, die goedkope troep is an sich wel ok voor zo nu en dan. Maar wil je echt genieten van geluid kan je beter het iets duurdere spul kopen. Ook kan je nog hier kijken. Goede oortjes voor paar euro. Verzending vanuit China dus betalen geschied via PayPal.
Maar ik hoef er niet van te genieten, er moet gewoon redelijk geluid uitkomen voor op school en op de fiets :)

Geplaatst op 20 september 2010 - 19:43     #10 Dit lid is offline   Mr. Psycho 

• Staatsbank overvaller
  • PipPipPip
  • Registratie: 22-juni 05
Ik heb de Sennheiser OMX 181 Secure Fit, deze hebben een zeer mooi, warm geluid en hebben zo'n dingetje om rond je oor te doen zodat ze niet uitvallen :)

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden