Vanaf vandaag is Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD verkrijgbaar voor de iPad in de Apple App Store. Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor de iPad heeft geüpdatet hoge resolutie graphics. Ook zijn enkele knoppen in het spel anders gezet dan de iPhone versie. Independence FM is weer inbegrepen in het spel zodat je jouw eigen muziek in het spel kan luisteren terwijl je door Liberty City rijdt. Mocht je hulp nodig hebben met het spel op WikiGTA hebben we alle missies al beschreven. Tevens staan er ook al cheats online, mocht je lekker willen vals spelen.
Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor iPad is vanaf nu verkrijgbaar voor € 7.99 in de Apple App Store.
UPDATE: Inmiddels staan er ook screenshots online van de iPad versie in onze galerij
Pagina 1 van 1
Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD vanaf nu verkrijgbaar voor de iPad!
Geplaatst op 9 september 2010 - 16:24
Geplaatst op 9 september 2010 - 16:34
YAAAYYY. Ik heb geen Ipad
eerste bericht.
Geplaatst op 9 september 2010 - 17:09
Da's leuk voor gebruikers van de iPad.
Lijkt me eigenlijk wel gaaf om GTA: Chinatown Wars in HD te zien.
You're born this way ~ Lady Gaga

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ
Geplaatst op 10 september 2010 - 19:08
Leuk, ik heb het spel zelf op de PSP, en ik vind de besturing (vooral dan de minigames) al erg vervelend. Dus het feit dat je dan op de iPad ook nog moet spelen met een "controller" die op het scherm getekend staat, lijkt me dan nóg vervelender
.
Al zou ik wel eens het verschil tussen de graphics willen zien, dan.
Geplaatst op 10 september 2010 - 20:49
vice zei op 10 september 2010 - 19:08 :
Leuk, ik heb het spel zelf op de PSP, en ik vind de besturing (vooral dan de minigames) al erg vervelend. Dus het feit dat je dan op de iPad ook nog moet spelen met een "controller" die op het scherm getekend staat, lijkt me dan nóg vervelender
.
De DS is niet verkeerd.
Geplaatst op 11 september 2010 - 11:08
De besturing op de iPod/iPhone versie vond ik goed werken, het was een stuk beter dan ik had verwacht. Hierbij lijkt de besturing hetzelfde, alleen dan wat groter.
Dit bericht is aangepast door Galiorix: 11 september 2010 - 11:08
Geplaatst op 11 september 2010 - 11:14
Galiorix zei op 11 september 2010 - 12:08 :
De besturing op de iPod/iPhone versie vond ik goed werken, het was een stuk beter dan ik had verwacht. Hierbij lijkt de besturing hetzelfde, alleen dan wat groter.
Als ik een Ipod Touch heb, ga ik eerst de LITE versie installeren :0
Ik ga geen spel kopen die ik later zwaar kl*t* vind
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren