Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV: Complete Edition vanaf vandaag in de winkel!


Eindelijk weer wat nieuws over GTA. Nu over een nieuwe verzameleditie van Grand Theft Auto IV en beide downloadbare content. GTA4, The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony zijn namelijk vanaf nu in 1 pakket te koop voor Xbox 360, Playstation 3 en PC. De bundel bevat alle sinleplayer gameplay, alle multiplayer game modes, natuurlijk alle muziek en een exclusieve nieuwe cover art, plattegrond en poster. Terwijl de XBox 360 en PC editie op meerdere DVD's staan is de Playstation 3 versie vanaf één disc speelbaar waardoor je bij installatie en spelen geen gedoe hebt met vele discs.

De GTA4 bundel is vanaf vandaag te koop. De consoleversies hebben een adviesprijs van €49.99. De PC versie is ongeveer tien euro goedkoper. Dat was het weer voor het GTA nieuws. Zelf verwacht ik pas echt nieuw GTA nieuws in maart 2011. Dan informatie over GTA5?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tsja, de meeste GTA fans hebben deze drie games allang in huis. Ik snap dan ook eigenlijk niet zo goed waarom ze deze editie op de markt brengen, 't zal vast weer met geld hebben te maken.

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tsja, de meeste GTA fans hebben deze drie games allang in huis. Ik snap dan ook eigenlijk niet zo goed waarom ze deze editie op de markt brengen, 't zal vast weer met geld hebben te maken.

Er zijn nog vele gamers die het spel niet hebben, en het pas na enkele jaren kopen. Deze kunnen dan veel makkelijker de drie spelen in één kopen. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb destijds 150 euro gespendeerd aan het volledige pakket, en nu kan je het voor 40 euro krijgen.

Uiteraard heeft alles met geld te maken, maar so what? Is dat jouw probleem? Als je alle delen apart zou moeten kopen zou je bovendien nog meer geld kwijt zijn. De 'oude' spellen worden doorgaans geprijsd rond de 20 euro, wat dus zou betekenen dat je 60 euro kwijt zo zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

€40 is toch wel een heel mooie prijs voor 3 games waar je zo lang zoet mee bent. Ik ben IV nu ondertussen wel al een tijdje beu, dus hopen dat we snel nieuws krijgen over de volgende GTA!

Wanneer zullen we trouwens de uitslag van de RDR-Actie gaan krijgen? :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb destijds 150 euro gespendeerd aan het volledige pakket, en nu kan je het voor 40 euro krijgen.

Uiteraard heeft alles met geld te maken, maar so what? Is dat jouw probleem? Als je alle delen apart zou moeten kopen zou je bovendien nog meer geld kwijt zijn. De 'oude' spellen worden doorgaans geprijsd rond de 20 euro, wat dus zou betekenen dat je 60 euro kwijt zo zijn.

Volgens mij ben jij dan aardig opgelicht?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is handig voor iedereen die hem nog niet heeft, maar ook voor iedereen die op de huidige discs nu zo'n 2, 5 jaar na release last heeft van krasjes en andere gebruiksporen. Wanneer mijn disc niet meer laadt, schaf ik deze zeker wel aan.

Trouwens, 2,5 jaar na release de game aanschaffen is niet vreemd, hoor. GTA III, VC en SA had ik ook niet op releasedatum gekocht maar alledrie tegelijk voor de xbox een paar maanden nadat SA uitkwam. Toen had ik van VC al de PC versie gespeeld. Reken maar na hoe oud GTA III toen was. Een paar jaar later nadat IV werd aangekondigd en en ik inmiddels zowel de 360 games als VC voor de PC allang kwijt was (weggegeven) heb ik voor de PC nog een keer VC en SA aangeschaft. Zo gaat dat nu eenmaal. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is handig voor iedereen die hem nog niet heeft, maar ook voor iedereen die op de huidige discs nu zo'n 2, 5 jaar na release last heeft van krasjes en andere gebruiksporen. Wanneer mijn disc niet meer laadt, schaf ik deze zeker wel aan.

Inderdaad. Bij mijn EfLC krijg ik regelmatig de melding dat ie 'm niet kan lezen en dat ik 'm moet schoonmaken, waarna die dan uitvalt. Als dat tzt bij IV ook gaat gebeuren, is deze set een goeie optie om toch deze spellen te kunnen blijven spelen.

Trouwens, 2,5 jaar na release de game aanschaffen is niet vreemd, hoor. GTA III, VC en SA had ik ook niet op releasedatum gekocht maar alledrie tegelijk voor de xbox een paar maanden nadat SA uitkwam. Toen had ik van VC al de PC versie gespeeld. Reken maar na hoe oud GTA III toen was. Een paar jaar later nadat IV werd aangekondigd en en ik inmiddels zowel de 360 games als VC voor de PC allang kwijt was (weggegeven) heb ik voor de PC nog een keer VC en SA aangeschaft. Zo gaat dat nu eenmaal. :puh:

Ik heb onlangs III, VC en SA aangeschaft, kan je nagaan. Ik was erg blij dat ze nog steeds te koop zijn, omdat ik ze nooit heb gespeeld, terwijl het toch topgames zijn en een must-have voor de GTA-liefhebber.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de games ook al binnen, dus voor mij eigenlijk niet echt bepaald nodig... Toch wel fijn voor degenen die hem nog niet hebben, dat ze zo kunnen switchen naar een andere GTA (natuurlijk alleen op PlayStation 3). :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo zie je maar weer dat R* (alle game uitgevers trouwens) het onderste uit de kan willen hebben, ik heb al de DLC's en GTA zelf ingeruild het verveelt gewoon snel, heb hem nog op de PC maar ik doe er niks meer aan. Vind dit een beetje onnodig..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem zeker kopen want ik heb GTA IV, EFLC nog niet op de Xbox :)

Ben binnekort toch jarig (26 november)

BTW ligt die in de winkel voor 100.- bij de BART SMIT!!!!! En als je hem bestelt via de site kost hij 50.-

Link naar website klik hier

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem zeker kopen want ik heb GTA IV, EFLC nog niet op de Xbox :)

Ben binnekort toch jarig (26 november)

BTW ligt die in de winkel voor 100.- bij de BART SMIT!!!!! En als je hem bestelt via de site kost hij 50.-

Link naar website klik hier

Ze laten je gewoon denken dat ie 100€ kost :7

OT: Leuk, maar veel mensen hebben hem toch al he? :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...