Jump to content

Savagame@kopieéren-lukt-niet


mekane

Recommended Posts

Beste leden van Gtaforum ik heb 1vraag ik heb een nieuwe ps3 oude is kapot en ik heb een account voor mij zelf en voor me zusje en nu is het probleem ik kan geen savagames van me ps3 naar usb kopieeren want als ik wil kopieeren krijg ik alleen de optie: Deborah (de naam van me zusje) en verder kan ik niets ik heb me usb aan de voorkant erin ik heb naar het topic gekeken waarin werd uitgelegt hoe dat moet maar het werkt niet ik heb beide opties geprobeerd maar werkt niet :( ik heb iv modernwarve 2 mafia II en epesidios of liberty city en kane en wayne ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor het reageeren maar niet heus :bonk: :S het is al gelukt LET-OP wil je een savagame op je usb zetten controleer dan eerst of je usb-stick een fat32 is zo niet fromteer dan je usb voor je hem fromateert backup je hem daarna doe je rechter muisknop daarna fromateren dan selecteer je fat32 dan druk je op fromateren je doet de usb in je ps3 je gaat naar de opgeslagen data daarna selecteer je een willekeurige savagame daarna druk je op kopieeren dan zie je iets staan daar kopieer je het naar toe!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

bedankt voor het reageeren maar niet heus :bonk: :S het is al gelukt LET-OP wil je een savagame op je usb zetten controleer dan eerst of je usb-stick een fat32 is zo niet fromteer dan je usb voor je hem fromateert backup je hem daarna doe je rechter muisknop daarna fromateren dan selecteer je fat32 dan druk je op fromateren je doet de usb in je ps3 je gaat naar de opgeslagen data daarna selecteer je een willekeurige savagame daarna druk je op kopieeren dan zie je iets staan daar kopieer je het naar toe!

Je hebt je vraag in een verkeerd gebied gevraagd, vandaar dat er geen reactie is gekomen.

Voor problemen met spel zelf kun je de vraag stellen onder "General"

Dit gebied is alleen voor missies in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...