Jump to content

Battlefield Heroes


Dotz

Recommended Posts

Ik kon geen topic vinden :N ..

Battlefield Heroes

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre TPS (Het spel claimt een FPS te zijn maar het is toch echt een TPS.)

Platforms Windows

Aantal spelers Er is geen noemenswaardige singleplayer-mode aanwezig, online tot 16 spelers.

Release 06-05-'08

Demo N.v.t.

BFH is een volledig gratis te spelen TPS. Op de website kun je een plug-in downloaden, een account aanmaken en meteen spelen.





(Storyline:)



De game word regelmatig ge-üpdate, heeft zowel infantry- als vehiclemaps en heeft weinig bugs etc. Spelen jullie het ook? Ik speel het iig wel al een tijdje.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het af en toe, het is leuker als je het met je vrienden speel vind ik. Aangezien ik nog amper vrienden heb op BFH speel ik het niet zo veel, maar na de vakantie ben ik wel van plan het meer te gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het er maar dom uitzien. Ziet er lelijk en vierkant uit. Niks voor mij.

Lelijk en vierkant :schater:

Jij hebt duidelijk de game nog niet gespeeld.

Ik speel de game af en toe (op de hoogste instellingen @ 1080P). Top spel! Blijft leuk. HEb ook in de closed beta gespeeld (net zoals dat ik nu in de closed beat van Battlefield play4free zit). Ik vond het toen persoonlijk leuker dan nu. De mensen die toen ook in de beta speelden weten wel wat ik bedoel. Toch blijft de game leuk voor tussendoor :) . Ga misschien binnenkort er een simpel filmpje van maken :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een magnetron kan BF:H nog spelen op High instellingen op 1920*1200 :7

Ik speelde het in de beta, toen het inderdaad nog leuk was. Maar na een tijdje is mijn interesse weggegaan. Waarschijnlijk door het feit dat je niet een paar uurtjes per week kan spelen, omdat je dan die goede wapens niet hebt. Wel een beetje stom, maarja.

Link to comment
Delen op andere websites

De mensen die zeuren over de grafische capaciteiten van het spel moeten hun mond dicht houden. Het gaat ten eerste om de gameplay (bij iedere game) en ten tweede maakt deze grafische sfeer van een BFH juist BFH.

Wie er trouwens eens een potje tegen mij wilt spelen moet me maar toevoegen en/of een reactie achterlaten, dit is mijn acocunt :) : Qupoq

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? :7

Dus nou beslis jij wanneer wij het spel leuk mogen vinden, en wat wij van het spel mogen vinden? :7

Het spel is wel leuk voor een tijdje, maar het is gewoon niet echt vernieuwend, vind ik dan. Weer dat eindeloze realitisch gerotzooi met "zwaartekracht" en allerlei andere onnuttige dingen. Wanneer komt er nou weer een echt originele shooter.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? :7

Dus nou beslis jij wanneer wij het spel leuk mogen vinden, en wat wij van het spel mogen vinden? :7

Dat klopt, en wie daar problemen mee heeft slaan we in elkaar!

Het enige wat ik even duidelijk wou maken is dat naar mijn mening de grafische aspecten van die game de game juist maken wat hij is. En mensen die een game niet spelen omdat ''de zon vierkant is'' moeten niet zo zeuren, het gaat om de gameplay! We spelen toch ook nog Rummikub :@ ?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? :7

Dus nou beslis jij wanneer wij het spel leuk mogen vinden, en wat wij van het spel mogen vinden? :7

Dat klopt, en wie daar problemen mee heeft slaan we in elkaar!

Het enige wat ik even duidelijk wou maken is dat naar mijn mening de grafische aspecten van die game de game juist maken wat hij is. En mensen die een game niet spelen omdat ''de zon vierkant is'' moeten niet zo zeuren, het gaat om de gameplay! We spelen toch ook nog Rummikub :@ ?

Ik begrijp wat je bedoelt, en ben het ook met je eens, alleen de manier waarop je het bracht was een beetje... communistisch? Jij zegt wat wij moeten vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...