Jump to content

Empire Buildings overnemen


qbdown

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben bezig de 30 empire buildings over te nemen zodat deze niet meer aangevallen worden, heeft er iemand een paar goede tips?

Ik heb al geprobeerd me telkens te voorzien van sterke wapens, armour etc, maar als de mannetjes in de autos komen schieten ze me gewoon dood in een paar sec (driveby)..

Heeft er iemand een nuttige tip ? :puh:

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf is het mij ook gelukt om alle 30 Empire Buildings over te nemen. Voorzie je van genoeg munitie, health en armor. De gangmembers in voertuigen kun je het makkelijkst met de Rocket Launcher, Granaat of M249 uitschakelen. De Minigun is natuurlijk ook een optie alleen is die niet zo snel qua handeling. Wat ik zelf nog wel eens doe is achter bepaalde hekjes of muurtjes staan zodat ze mij niet kunnen raken maar ik hun wel. De Sniper is ook een makkelijke optie, vooral als de gangmembers van een afstand op je af komen. Succes!

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je dan nodig

een bazoeka

een mini gun

een volle healt en amor

en voor de nood een m4

zoek eerst een goede positie

dan schiet je met je bazoeka die gang kar kapot.

Dan waneer ze afkomen sta ergens tegen zorg dat ze je aleen van vooren aanvallen

Link to comment
Delen op andere websites

Het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk weet je, koop een van de kogelvrije wagens bij de Sunshine Auto's en je kan niet meer doodgaan zolang je maar in die auto blijft ^^. Snel kun je wel Drive-by's uitvoeren om zo de gangleden kapot te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk weet je, koop een van de kogelvrije wagens bij de Sunshine Auto's en je kan niet meer doodgaan zolang je maar in die auto blijft ^^. Snel kun je wel Drive-by's uitvoeren om zo de gangleden kapot te schieten.

Kogelvrije voertuigen kunnen handig zijn inderdaad, hierdoor kan je voertuig niet ontploffen. De gangmembers kunnen jou echter nog steeds raken via de zijramen.

Zorg er voor dat je ze te slim af bent, met zwaar geschut kun je ze makkelijk uit de weg ruimen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk weet je, koop een van de kogelvrije wagens bij de Sunshine Auto's en je kan niet meer doodgaan zolang je maar in die auto blijft ^^. Snel kun je wel Drive-by's uitvoeren om zo de gangleden kapot te schieten.

Kogelvrije voertuigen kunnen handig zijn inderdaad, hierdoor kan je voertuig niet ontploffen. De gangmembers kunnen jou echter nog steeds raken via de zijramen.

Zorg er voor dat je ze te slim af bent, met zwaar geschut kun je ze makkelijk uit de weg ruimen.

Kunnen mensen jou raken door de autoruiten heen? Ik speel al een heel tijdje VCS en nog nooit ben ik doodgegaan terwijl ik in een auto zat hoor :7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Probeer het tactisch te doen.

Aangezien er bij de meeste turfs een gebouw voor staat die kan gebruiken op te snipen

daarna op de ground gebruik een mp5 of een AK/M4

Herhaal dit en het lukt(Hopelijk)

Nevadaprince

Link to comment
Delen op andere websites

Meer dan 2 maanden verschil, maar goed.

Wat ik soms nog wel eens doe, ik pak een Little Willy en ik land op een wat hoger gebouw in de buurt van de empire building als dat mogelijk is en dan start in de overtake. Als ik dan de empire building in moet om daar de boel over hoop te halen, dan stap ik in de Little Willy en land ik hem voor de empire building, maar zorg dan dat ie niet op het terrein van de empire building staat, want dan verdwijnt ie. Als ik de empire building heb overgenomen, ga ik naar de volgende met mijn Little Willy.

Als mijn empire wordt aangevallen, ga ik naar de dichtstbijzijnde safehouse en sla ik het op.

Rocket Launcers zijn ook goeie wapens hiervoor. Dan kun je ze uitschakelen voordat ze de auto gestopt hebben. Verder gewoon zorgen dat je sterke wapens hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...