Jump to content

Algemeen GTA Forum


Dutchy3010

Recommended Posts

Topics als ''wat was jouw eerste GTA?'' en ''Was GTA San Andreas jouw eerste GTA?'' mogen denk ik ook in dit nieuwe subforum? :)

Er staat al een topic wat je eerste GTA is, dat ten eerste. En natuurlijk zijn er nog honderden andere topics die daar horen; maar om die nu allemaal op te gaan zoeken te gaan verplaatsen (ze staan over heel het forum verspreid), gaat zelfs mij te ver. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog toen ik dit idee bracht er veel kritiek kwam vanuit de crew. Toch top dat het er is gekomen. :)

Klopt, ik was zelf ook altijd tegen. Maar nu sta ik er meer tegenover van "we kunnen het op zijn minst proberen". Als het niet werkt, dan merken we dat natuurlijk vanzelf. En dan is het subforum met 1 druk op de knop ook weer weg. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

hey ik ben net nieuw en heb effe vraagje inverband met die mods die je kan instaleren voor de auto op gta san andreas ik heb sami geinstaleert maar als ik mods danwloud en ze invoer blijft het spel hangen op de helf en wilt niet verder laden wie wilt me helpen om me uitelegggen hoe ik die mods enzo moet invoeren of wat juist moet doen da ik met alfa romeo's enzo kan rijden alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik had een vraagje veel mensen zeggen dat gta iv dlc uitkomt in april maar waneer komt de oficieele trailer het lijkt me wel vet om te zien hoe het verhaal ddorgaat ookal is het mooier dat het dan in vice city gebeurt want daar vind het diamant zich nu plaats

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een vraagje veel mensen zeggen dat gta iv dlc uitkomt in april maar waneer komt de oficieele trailer het lijkt me wel vet om te zien hoe het verhaal ddorgaat ookal is het mooier dat het dan in vice city gebeurt want daar vind het diamant zich nu plaats

De DLC's van GTA IV zijn al een tijdje uit. Het zijn namelijk:

The Lost and Damned - 17 februari 2009

The Ballad of Gay Tony - 29 oktober 2009

En de verhalen spelen zich af in het Liberty City van GTA IV ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...