Jump to content

Savegame aanvraag


Hanneswasco

Recommended Posts

In dit topic kan je anderen een missie voor jou laten doen, wanneer je deze zelf niet kan uitspelen.

Gelieve hierbij wel onderstaand lijstje te gebruiken.

[b]Missie(s):[/b]
[b]Cheats: ja/nee[/b]
[b]Console: PS3/PC[/b]
[b]Savegame:[/b]

Hier vind je een tutorial over hoe je savegames uitwisselt op de PlayStation 3.

Op de PC wissel je savegames uit d.m.v. XLiveLess.

Op de Xbox 360 is het spijtig genoeg niet mogelijk om savegames uit te wisselen.

Hoe installeer je savegames met Xliveless?

Download dit pakketje, open het met een programma als WinRAR en plaats enkel het bestandje xlive.dll in je GTA IV map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV).

Nadat je dit gedaan hebt heb je de mogelijkheid om savegames uit te wisselen, het nadeel hiervan is dat je geen achievements meer kan halen en de multiplayer niet meer werkt. Wil je terug multiplayer spelen? Dan haal je simpelweg xlive.dll terug uit je GTA IV map.

Nu moeten we nog de savegames installeren. Hoe doen we dit? Je gaat naar de map (Mijn) Documenten, klikt daar op de map Rockstar Games en dan op de map GTA IV. Nu zal je twee mappen zien: User Music en Videos. Wij moeten dus nog een nieuwe map aanmaken voor je savegames; maak dus een nieuwe map en noem deze savegames. Je zit dus in onderstaande map:

C:\Gebruikers\<gebruiker>\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Nu moeten we enkel nog de savegames erin plaatsen.

Om het eens vlug te testen download je deze savegame, pak je hem uit met een programma als WinRAR, en plaats je hem in de savegames map. Start het spel nu, en speel je savegame! Games for Windows LIVE zou niet mogen opstarten bij het starten van GTA IV.

Je kan nu zelf een nieuw spel starten en als je vast zit bij een missie kan je de savegame hier uploaden en doet iemand anders de missie voor je.

Je savegame kan je uploaden met het bijlage-systeem, alle info daarover vind je hier. Hierbij moet de savegame wil ingepakt zijn in een gecomprimeerde map (bijvoorbeeld .zip of .rar). Je kan ook je savegame uploaden via een externe site, bij voorkeur een site waar je niet moet wachten voor je mag downloaden. Een goede uploadsite is bijvoorbeeld MediaFire.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Missie(s): Undress to kill

Cheats: Nee

Console: /PC

Savegame: SGTA401

Hallo, kan iemand deze uitspelen? Ik heb hem al vaak opnieuw gedaan en telkens schieten ze me dood met full armour als ik die 2e en 3e manager in de striptent wil vermoorden.

Alvast bedankt voor je hulp

Groetjes van Emanuel Demuynck

>>> Door Hanneswasco: Quote van hoofd- en enige post verwijderd. Dit neemt veel ruimte in beslag en is nergens voor nodig. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eventjes je savegame upload dan moet het lukken, nu kunnen we deze nergens downloaden. ;) Btw, je gebruikt toch Xliveless he?

ik speelde live maar zonder live kan ik niet aan de savegame behalve dan op pc in de mappen dan

EDIT: ik heb hem upgeloaded via mediafire met de volgende link en hopelijk kan je hem daar afhalen anders laat me iets weten

site: http://www.mediafire.com/?bzb4lpjnhiz1t4j

EDIT: missie is ineens toch gelukt dankzij deze:

Bewerkt: door Mooner_37
Link to comment
Delen op andere websites

full savegame voor eflc tlad en tbogt,

full savegame uitgespeeld

Cheats maakt niet uit het liefst niet

Console PC

alvast bedankt.

en anders kan iemand mij uitleggen hoe je een savegame in eflc installeerd want ik heb wel 2 full savegames maar ik weet niet hoe ik ze moet installeren kan iemand misschien een tutorial maken want het wordt nergens op internet (in het nederlads) uitgelegt

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Als je bovenaan de site klikt op "downloads", krijg je een overzicht van alles wat er hier te downloaden is (klinkt logisch, is het ook). En als je dan even verder klikt, kom je uiteindelijk bij deze uit, een 100% savegame GTA IV voor de PS3. Veel plezier ermee.

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...