Jump to content

Nederlandse radio mod GTA IV


Dippie

Recommended Posts

Een poll kun je in het topic HIER vinden

Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is dat er iemand een modificatie in GTA IV kan maken waardoor je in plaats van de ingame radiozenders een aantal Nederlandse radiozender kunt horen. Via livestream, net zoals nederland.fm ofzo.

EDIT: Daarmee bedoel ik dus dat je als je in een voertuig zit, je de Nederlandse radio kunt luisteren.

Aangezien in de game 20 zenders zitten, leek het me leuk om ook 19 Nederlandse zenders + Independence FM te gebruiken.

Ik had dan de volgende zenders in gedachten;

1. Radio 1

2. Radio 2

3. 3FM

4. Radio 4

5. Radio 5

6. Radio 6

7. Slam FM

8. Radio Veronica

9. Radio 538

10. VI Radio

11. Q Music

12. Sky Radio

13. Radio NL

14. Fresh FM

15. Arrow Classic Rock

16. 100%NL

17. FunX

18. Fresh FM

19. Wild FM

20. Independence FM

Ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is, en of het kan wat betreft auteursrechten en dergelijke.

Als het zou kunnen, en iemand wil er tijd in steken om dit te maken, dan zou dat heel gaaf zijn!

Eventueel een mogelijkheid om te switchen tussen de ingame zenders en de Nederlandse zenders.

Nogmaals, ik weet niet of dit mogelijk is.

Groeten,

Doemar

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel leuk :) maar het heeft niet echt meer zoveel zin denk ik

Alsof het (nog) veel zin heeft om een Ferrari of Lamborghini in je GTA te hebben :-P

I'm just joking :-D

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Car mods zijn wel even leuk voor singlesplayer maar op zich kan je bij independece fm ook gewoon een Nederlandse radio van maken maar in TBogT zijn er al betere nummers als:

Disco inferno

Relax take over

Relight the fire (volgensmij niet de goede titel)

Er zitten er nog wel wat meer bij maar weet de titel zo gauw even niet

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk om een dergelijke mod te ontwikkelen, die mod zou de radiozenders in GTA IV moeten uitschakelen en deze radiozenders moeten "simuleren". Dan moet hij connecten met de stream van die radiozender en hem dus afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk om een dergelijke mod te ontwikkelen, die mod zou de radiozenders in GTA IV moeten uitschakelen en deze radiozenders moeten "simuleren". Dan moet hij connecten met de stream van die radiozender en hem dus afspelen.

Dat bedoelde ik, zo'n soort mod. Gewoon connecten met de stream van die radiozender zoals nederland.fm enzo ook doen. Maar dan in GTA :puh:

@Megadreams,

Heb jij ervaring met mods maken? Want als je dit voor elkaar zou kunnen krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel kunnen maar daarvoor wil ik eerst weten of er wel meer mensen zijn die behoefte aan deze mod zouden hebben.

Is er niet een mogelijkheid om een poll aan dit topic toe te voegen? Zou makkelijk zijn :-P

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal wel grappig zijn.

Ik zeg een dikke ja! :tu:

kun je gewoon dat luisteren.

En het zo nog leuker zijn als wat ze op de radio draaien,dat je dat ook in het spel hoort.

Hoe bedoel je, in het spel? Je hoort het toch al in het spel als je in een voertuig gaat zitten?

Of bedoel je op de radio's in de gebouwen enzo. Dat lijkt me moeilijker...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...