Jump to content

Windows opeens niet meer legitiem?


MrIndependent

Recommended Posts

Hallo ik heb recentelijk mijn PC laten bouwen bij Alternate, en nu ineens is mijn versie van Windows niet meer legitiem (Build 7601).

Ik heb vernomen dat dit een bekend probleem is , maar hoe verhelp ik dit probleem?

Please help me..

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch gewoon contact opnemen met Alternate? Als ze die PC met windows hebben geleverd is het hun probleem, en niet de jouwe.

Dan moet ik hem waarschijnlijk weer opsturen en daar heb ik geen zin in, en me garantie zal waarschijnlijk wel vervallen zijn omdat ik de kast geopend heb omdat ik iets hoorde ratelen bleek het een los schroefje.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch gewoon contact opnemen met Alternate? Als ze die PC met windows hebben geleverd is het hun probleem, en niet de jouwe.

Dan moet ik hem waarschijnlijk weer opsturen en daar heb ik geen zin in, en me garantie zal waarschijnlijk wel vervallen zijn omdat ik de kast geopend heb omdat ik iets hoorde ratelen bleek het een los schroefje.. :duh:

Het is een software probleem daarmee hoef je in eerste instantie niet mee naar de winkel waar je het gekocht hebt.

Bij elke computer met een Windows installatie heb je een Product key gekregen, meestal is die bevestigd op de computerkast zelf, en anders in het hoesje van de installatie dvd.

Ga dan naar Computer -> Eigenschappen. Onderaan staat Windows (opnieuw) activeren. Hier krijg je de keuze om de key op te geven, geef daar de product key op.

Mocht het probleem aanhouden, dan kan je naar Microsoft bellen, waarna bijna altijd het probleem opgelost kan worden.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...