Jump to content

[Wens] Muziek, radiostations e.d.


BelgiumRedDevils

  

155 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke genre/radiostation...

    • Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30


Recommended Posts

Een zender als Liberty Rock Radio (IV), K-DST (SA), Vice City FM (TLAD) en Radio X (SA) zijn zeker welkom. Ook iets in de richting van Lips 106 (III) of een praatprogramma is ook leuk, of iets als The Journey (IV)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    24

  • thebig

    13

  • Forumrunner

    7

  • Nissan

    6

Het maakt mij niet uit wat voor radio stations er in komen. Maar ik vond het wel leuk die russische radio zenders of reageaton. Dus ik hoop dat ze weer dat soort zenders er weer in doen.

Weet nog goed dat ik in Vice City heel graag naar Flash FM luisterde.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Er zou een nieuw liedje bevestigd zijn voor GTA V. Kijk maar eens naar de quote uit The Guardian

You forget how important music is in this game – and then you watch the GTA V demo and see Trevor leaping into a battered old truck and screaming off into the desert playing Radar Love, and it all comes back. It will be interesting to see how a score competes.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XwqMKf7r7Xg#!

Ik heb het nu al twee keer beluisterd en ik vind het een goed nummer. Waarschijnlijk zullen er wel meer stijlen komen in GTA V, dus moet je niet wanhopen als je het niet goed vindt.

Ik heb dit trouwens niet gevonden. Kijk maar hier: http://www.gtaforums...howtopic=532672

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig als Golden Earring erin zou komen.. Dat je ze niet kent verbaast me wel enigszins, 't is een Nederlandse band en ze hadden onder andere met Radar Love een aardig grote doorbraak in het buitenland (volgens mij klinkt het nummer nog vaak op de radiostations). Mede daarom zou het ook wel goed gevonden zijn, om toch een beetje actuele muziek (als in, die nu nog wordt gedraaid) erin te stoppen :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik las laatst ergens een stukje waarin stond dat My Michelle van Guns 'n' Roses erin zat.

ook werd California Dreaming van de Beach Boys genoemd.

ik zal eens kijken of ik het artikeltje nog ergens kan vinden.

edit: het liedjes Beautiful van Snoop dog is ook bevestigd volgens deze site:

http://www.nowgamer.com/news/1665124/gta_5_includes_multiple_playable_characters_leak.html

Bewerkt: door bugatti
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

California staat natuurlijk bekend als dé 'Gang staat'. De grootste rappers zijn er geboren en getogen dus zou het meer dan normaal zijn als er wat blood piru (underground) hiphop tussen zit. Qua nummers maakt het mij niet veel uit, deze artiesten zie ik graag. Hopelijk zijn er meerdere hiphop radio-stations.

Game, Billboard, Compton Menace, Mysonne, XO, G-Magic, Nu Jerzey Devil, Phat Rat, BWS, Snoop Dogg, Warren G, Nate Dogg, 213, 2Pac, Dr. Dre, Public Enemy No. 1, B.G. Knocc Out & Dresta, Bone Thugs-N-Harmony, Undadawg, Bandanna Tha Ragg, Mitchy Slick, Eazy-E, Lil' Eazy-E, Ice Cube, MC Ren, The D.O.C., NWA, MC Eiht, CMW, Big Wy, RedRum 781, B Brazy, Damu Ridaz, Bun B, UGK, C-Murder, Young Jeezy, Gucci Mane, Common, Wyclef Jean, Fugees, Lupe Fiasco, Slim Thug, Boss Hogg Outlawz, Mike Jones, Paul Wall, Swishahouse, Z-Ro, DJ Screw, Lil' Flip, S.U.C., Cory Gunz, Madcon, Jay Electronica, Big June, Young Maylay, WC, Mack 10, Westside Connection, Madd Circle, Mos Def, Nelly, Da Red Diamond Gang, Boo-Yaa Tribe, B-Real, Cypress Hill, Rick Ross, Gunplay, Triple C's, Jim Jones, Hell Rell, Mel Matrix, Max B, Dipset, Cassidy, P Diddy, Blaq Poet, Dj Quik, Ice-T, Notorious B.I.G., Busta Rhymes, Fabolous, Erik B & Rakim, Raekwon, Kool G Rap, Kanye West, LL Cool J, Slick Rick, KRS-1, Spice 1, Lil' Jon, Ludacris, Warren G, 211, Sticky Fingaz, Onyx, Pharoahe Monch, Public Enemy, Nas, Nipsey Hussle, RBX, T.I., Too Short, Trick Daddy, Jay-Z, Fat Joe, Big Pun, Jadakiss, Styles P, Glasses Malone, Tweedy Bird Loc, King Tee, Waka Flocka Flame, Young Buck, Yung Joc, Lil' Keke, Jay Rock, Chamillionaire, Ja Rule, DMX, Xzibit, Run DMC, Swizz Beats, Three 6 Mafia, Trae, Big Fase 100, B-Fl & Boskoe 1

Hoewel sommige niet uit de West Coast komen worden deze wel gerespecteerd in California.

Bewerkt: door IkBenMitch
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop eigenlijk zoveel mogelijk soorten muziek ( meer stations ), wat ik ook altijd leuk vind is dat je je eigen daden terug hoort op de het nieuws van de radio. Wat me ook grappig lijkt, is als je een auto in stapt en die heeft een arabische CD op ( ipv een radiostation ). Maar ik denk niet dat, dat gaat gebeuren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...