GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

[LA] Technische problemen

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp

#61 Sammie_GTA

Sammie_GTA
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

Houdoe!

Geplaatst: 13 mei 2012 - 02:20

Bericht weergevenNjfokke zei op 11 mei 2012 - 15:17 :

Bericht weergevenSammie_GTA zei op 9 mei 2012 - 21:56 :

Bericht weergevenNjfokke zei op 7 mei 2012 - 15:59 :

ik heb hem uitgevoerd als admin en dat helpt helaas ook nix.

Verwijder Norton helemaal. Probeer L.A Noire dan opnieuw te starten.

is er geen andere manier.
\want ik heb het spel wel kunnen spelen. MET NORTON. maar dan liep hij na een uurtje spelen vast

Maar het kan ook zijn dat het spel niet meer vastloopt als je norton verwijdert. :P

EDIT: Ik heb L.A. Noire op mijn PC gezet (ZONDER NORTON!!!!!!) en ik kan hem spelen zonder problemen (Hij loopt dus niet vast of zo)

Bewerkt door Sammie_GTA, 13 mei 2012 - 22:48 .

Houdoe GTAForum! Ik ben weg!

#62 Joost01

Joost01
  • Leden
  • Pip

Buurt crimineel

Geplaatst: 26 mei 2012 - 17:41

Hallo,

Ik heb vandaag L.A Noire gekocht, ik heb geinstalleerd en moest een patch installeren ook gedaan, en nu error... o_o'
Hoe kan ik dit oplossen want anders breng ik het spel weer terug, zonde van me geld..

Groetjes Joost

>>> Door Svenie: Samengevoegd met L.A. Noire Technische problemen.<<<

#63 Sammie_GTA

Sammie_GTA
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

Houdoe!

Geplaatst: 26 mei 2012 - 18:52

Wat voor error?

#64 Joost01

Joost01
  • Leden
  • Pip

Buurt crimineel

Geplaatst: 27 mei 2012 - 10:44

Ik krijg een fatal error, hoe kan ik het oplossen?

#65 Sammie_GTA

Sammie_GTA
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

Houdoe!

Geplaatst: 27 mei 2012 - 19:18

Bericht weergevenJoost01 zei op 27 mei 2012 - 10:44 :

Ik krijg een fatal error, hoe kan ik het oplossen?

Plaats eens een afbeelding van de error met behulp van de PrintScreen knop.

#66 Joost01

Joost01
  • Leden
  • Pip

Buurt crimineel

Geplaatst: 28 mei 2012 - 11:03

Dit is de error.

Bijgevoegde bestanden

Bewerkt door Joost01, 28 mei 2012 - 11:12 .

#67 Joost01

Joost01
  • Leden
  • Pip

Buurt crimineel

Geplaatst: 6 juni 2012 - 21:52

Mijn excuus voor het dubbelposten, mijn pc is opnieuw geinstalleerd en heb vanavond het spel L.A. Noire geinstalleerd opnieuw.
De eerste keer starte het spel op en voerde de installatie van de patch uit toen opnieuw opgestart en nu start het spel helemaal niet meer op, ik krijg enkel het laadscherm en verdwijnt vervolgens.

Kan iemand mij hiermee helpen want ik vind het een beetje zonde van het geld als het spel niet eens werkt.. Bedankt!

#68 Njfokke

Njfokke
  • Leden
  • PipPip

Wapen dealer

Geplaatst: 7 juni 2012 - 16:30

Bericht weergevenJoost01 zei op 6 juni 2012 - 21:52 :

Mijn excuus voor het dubbelposten, mijn pc is opnieuw geinstalleerd en heb vanavond het spel L.A. Noire geinstalleerd opnieuw.
De eerste keer starte het spel op en voerde de installatie van de patch uit toen opnieuw opgestart en nu start het spel helemaal niet meer op, ik krijg enkel het laadscherm en verdwijnt vervolgens.

Kan iemand mij hiermee helpen want ik vind het een beetje zonde van het geld als het spel niet eens werkt.. Bedankt!

ik dacht ik reageer even want ik heb dus het zelfde probleem als jou en ik heb ook nog geen oplossing.
na dat ik la noire in neon letters heb gezien gebeurt erbij niets meer. en na een tijdje krijg ik een fatal erooro reinstall socialclub. terwijl ik helemaal gee socialclub heb en als ik die insttalereen krijg ik hetzelfde.

heb jij dit ik

#69 Joost01

Joost01
  • Leden
  • Pip

Buurt crimineel

Geplaatst: 7 juni 2012 - 21:36

Ik krijg nu alleen het laadscherm zien verder niks..

#70 Jacobus

Jacobus
  • Leden
  • Pip

Auto dief

Geplaatst: 19 juni 2012 - 22:50

Bericht weergevenJoost01 zei op 7 juni 2012 - 21:36 :

Ik krijg nu alleen het laadscherm zien verder niks..
Dit probleem heb ik ook nog wel eens als ik updates uitvoer (ook videokaart) Als je een nvidia video kaart hebt dan ligt het probleem vaak aan het bestand nvd3d9wrapp.dll Het spel start, je krijgt een laadscherm(meestal nog op bureaublad) En het scherm verdwijnt weer. Door het eerder genoemde dll bestand te vervangen door een oudere versie (lees downgraden videokaart software) Is het probleem verholpen en kun je het spel eindelijk spelen. Succes en veel plezier! :bier:

p.s. Je moet soms ff zoeken naar de juiste versie dus het kan zijn dat het na 1 keer nog niet opgelost is.
Būter Brea en Griene tsiis wa dat tegearre mei gta net sizze kin is gjin echte Fries

#71 Rogier0202

Rogier0202
  • Leden
  • PipPipPip

Staatsbank overvaller

Geplaatst: 28 juni 2012 - 20:25

Ik heb vandaag l.a.noire gekocht en geinstalleerd maar hij doet het niet.loopt steeds vast tijdens het opstarten.
installeerde hem stond er succesvol geinstalleerd.dus ik verder disk 1 er weer in staat er in het boekje dat die rockstar games social club moet weergeven als je voor het eerst start.maar dat gebeurt niet hij start op en daarna loopt die vast.hij loopt vast tijdens het opstarten,bij de neon letters van La Noire.

Ps:andwoord niet meer nodig hij gaat morgen gewoon terug naar de winkel.Zo teleurgesteld in die game.
(Vandaag teruggebracht).

Bewerkt door Rogier0202, 29 juni 2012 - 20:44 .

Toegevoegde afbeelding

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden