Jump to content

Wrong side of the tracks


Therobster

Recommended Posts

Je kan ARMAX gebruiken om savegames op je memorykaart te zetten! Je kunt er bijvoorbeeld ook 100% savegames van GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas en waarschijnlijk (Als je er eentje kan vinden) Driver! En die cheats komen zelf niet voor in die spellen.

Aah :) ik denk dat ik dan mis ben. Dus Armax is eigenlijk een lege memorycard waar je via de pc zelf de cheats moet opzetten? Overzetten van pc naar PS2 dus? Ik dacht dat daar al zelf 3000 cheats opstonden ofzo? Ik ken het niet goed, zal eens op google info lezen erover. Want ik heb eens hier San Andreas cheats gedownload (100% safe game) en op mijn pc is dat een bestand die ik niet kan openen. Een soort icoontje als kladblok.

Maar ik zal dan zo een card kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sanchezmoto

    11

  • Jesperkaj

    3

  • thebig

    3

  • Therobster

    3

Tja, ik ben het type gamer dat niet houdt van pure shooters, maar ook niet van pure racers. Free roam games vormen een perfect evenwicht tussen de twee, dat is waarom ik GTA zo goed vindt. Het is ook de reden waarom ik weinig games heb, er zijn namelijk weinig sandbox games en dan ook weinig echt goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel :) ik ben vandaag hele dag thuis geweest, een weekje niet werken. En ik sta zelf verbaasd dat ik vandaag 9 missie sheb volbracht :tu::klap: Van missie Wrong side of the track, Just business, Life's a beach, Mad Dogg's rhymes, Management issues, Burning desire, Cesar Vialpando, High stakes - low rider, en nu Dobermann, hoewel dit laatste erg lang duurt. Is dus de gangs hun teritorium afnemen. Weet niet of je tussen elk hood die je genomen hebt, kan safen? Maar ben toch al fier vandaag hehehe.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel :) ik ben vandaag hele dag thuis geweest, een weekje niet werken. En ik sta zelf verbaasd dat ik vandaag 9 missie sheb volbracht :tu::klap: Van missie Wrong side of the track, Just business, Life's a beach, Mad Dogg's rhymes, Management issues, Burning desire, Cesar Vialpando, High stakes - low rider, en nu Dobermann, hoewel dit laatste erg lang duurt. Is dus de gangs hun teritorium afnemen. Weet niet of je tussen elk hood die je genomen hebt, kan safen? Maar ben toch al fier vandaag hehehe.

Je kan gewoon tussen elke territorium die je overneemt safen. Ik raad je toch aan nog even verder te gaan met de missies.

Doberman is de missie waar je voor het eerst een gebied overneemt, het is niet verplicht om gelijk alles over te nemen. Het is wel een prima manier om geld te verkrijgen door je asset bij je huis in Grove Street.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan gewoon tussen elke territorium die je overneemt safen. Ik raad je toch aan nog even verder te gaan met de missies.

Doberman is de missie waar je voor het eerst een gebied overneemt, het is niet verplicht om gelijk alles over te nemen. Het is wel een prima manier om geld te verkrijgen door je asset bij je huis in Grove Street.

Aah oef dank je :) ja want ik heb nu ongeveer de helft in groen van de gebieden, maar was doodgeschoten en nu ben ik terug van bij men safe house en zi ik dat ik mijn groene gebieden niet kwijt ben :) had al schrik ervoor. Dus ik ben niet alles kwijt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een spoilertje wat betreft de territoria!

Na de missie The Green Sabre zal je al je territoria (Inc. Grove Street) kwijtraken. Er zijn nog veel meer manieren om geld te verdienen d.m.v. submissies. Later in het spel krijg je weer de mogelijkheid om weer gebieden over te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is het percies wel zo dat bij die gang overname (Dobermann) je steeds de gewonnen gebieden elke keer opnieuw verliest omdat bende ze terug neemt :( zo is het ook niet tof vindt ik. Als je tijdens ene missie opeens wordt terug geroepen om je gebied te redden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn advies: negeer de berichten dat jouw territoria worden aangevallen. Het waarom wordt beantwoord in de spoiler van Jesperkaj. Later in het spel zal je opnieuw territoria moeten veroveren, dan is het pas de moeite waard om te reageren op meldingen dat vijandelijke gangs jouw gebieden willen heroveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn advies: negeer de berichten dat jouw territoria worden aangevallen. Het waarom wordt beantwoord in de spoiler van Jesperkaj. Later in het spel zal je opnieuw territoria moeten veroveren, dan is het pas de moeite waard om te reageren op meldingen dat vijandelijke gangs jouw gebieden willen heroveren.

Nog even iets zeggen (want eigenlijk is het allang niet meer deze missie) :)

Weet niet hoe het komt maar opeens gaan alle missies makkelijk :tu:

Ik zit nu al bij de missie Crash Badlands op San Fierro !!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb hetzelfde probleem gehad in GTA SA ik heb ook 100 filmpjes moeten kijken en 1000 tips moeten lezen. Je moet niet op het andere spoor rijden maar constant iets ernaast. In het zand of hoe je het ook mag noemen. Eigenlijk zou deze missie in de tunnel al over moeten zijn. Helaas is die vette echt een slechte schutter, en aangezien je op de motor zelf niet gericht kan schieten moet je het aan die vette overlaten. Je zal de hele weg goed moeten blijven rijden en vooral geduld hebben, ik denk dat ik zo'n 3 dagen bezig ben geweest met deze missie en uiteindelijk is deze mij ook gelukt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je iets kopen voor je savegames. Het heet: Auto-Replay Max. Hiermee kun je een 100% savegame voor je PS2 op je memory card zetten!

Klik hier voor 100% PS2-savegames!

Ik heb geen PS2 meer al sinds 2011 niet meer

Ik heb hetzelfde probleem gehad in GTA SA ik heb ook 100 filmpjes moeten kijken en 1000 tips moeten lezen. Je moet niet op het andere spoor rijden maar constant iets ernaast. In het zand of hoe je het ook mag noemen. Eigenlijk zou deze missie in de tunnel al over moeten zijn. Helaas is die vette echt een slechte schutter, en aangezien je op de motor zelf niet gericht kan schieten moet je het aan die vette overlaten. Je zal de hele weg goed moeten blijven rijden en vooral geduld hebben, ik denk dat ik zo'n 3 dagen bezig ben geweest met deze missie en uiteindelijk is deze mij ook gelukt :)

Bedankt voor je advies maar heb inmiddels al uitgespeeld :tu:

>>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen.<<<

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Wrong Side of the Tracks is inderdaad een beetje nasty omdat je echt van een ander afhankelijk bent. Het enige wat jij kan doen is de trein volgen. Had ik heel braaf de hele tijd die vervloekte trein gevolgd, maar de mannetjes waren niet op tijd dood, en dan zegt Smoke van: "All you had to do was follow the damn train, CJ". Well, 'scuse me fat boy, I followed the train all the time. You just a fucking bad shooter.

Ik heb ook lang gedaan over deze missie. Maar je moet er gewoon naast blijven rijden. Op dat stuk bij Jefferson/East Los Santos kun je mooi wat uitwijken en hoef je ook niet af te remmen voor die Glendale die ontploft. Alleen bij de bruggen en de tunnel moet je wat dichter bij gaan rijden. Als het goed is zijn dan in de eerste tunnel al 2 van de 4 Vagos dood. Dan komt dat stuk met dat landweggetje, daar kun je juist beter niet aan de kant van de trein gaan rijden, zoals in veel filmpjes op YouTube te zien is, maar gewoon aan de kant waar je was, want als de sprong faalt, dan is er de kans dat je aan de verkeerde kant van de trein terecht komt en moet je of afremmen of in dat smalle stukje gas geven met de kans op vallen. En dan na de tweede tunnel heb je aan de zijkant van de rails nog een kleine verhoging, daar kun je ook mooi op en dan zijn als het goed is alle 4 de Fags dood voordat de trein het laatste stuk naar Las Venturas bereikt. Het is ook wel een kwestie van geluk.

En about Doberman, ik zou na deze missie nog geen moeite gaan steken in het veroveren van alle territoria. Dat is een beetje zonde van de tijd en moeite aangezien je die allemaal weer verliest na The Green Sabre. Ik ga dan alleen de territoria overnemen die ik in missies moet doen. Ik ga pas alle territoria overnemen na de missie A Home in the Hills. Nja vaak neem ik ALLE territoria pas over na de missie Los Desperados, na het telefoontje van Sweet. Dan neem ik alles over, en dan doe ik de laatste missie. Dan kan ik na het uitspelen van de verhaallijn lekker rond cruisen en submissies die ik nog moet doen voltooien zonder dat ik telkens gestoord word met het bericht dat "Our 'hood is under attack". Beetje vervelend als je aan de andere kant van San Andreas zit.

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: Had het nooit gedacht maar ....... Las Venturas is beschikbaar :klap:_O_

Ik moet zeggen, ik zat eerst bij de missies op Los Santos vaak vast, maar eens ik op San Fierro belande gingen de missies vanzelf alsof ze kei makkelijk waren :puh: . En eerlijk, dit zal het allereerste GTA spel zijn dat ik ooit uitspeel _O_ wat zeg ik??? Het ALLEREERSTE PS2 spel gewoon :) Heb nog nooit iets uitgespeeld, Driver, DTM, eender welk game. San Andreas is echt wel het tofste GTA denk ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, proficiat. Nu je op Las Venturas zit, moet je wel nog een paar missies spelen voor de storyline echt uit is. En daarna zijn er nog tal van zijmissies voor de 100%. Nu ja, niet negatief bedoeld. Je wou toch maar enkel de hele map vrijspelen en dat is je nu gelukt :)

Ik zat in Los Santos ook een lange tijd vast, die missies vond ik echt moeilijk. Daarnaast stak ik ook veel tijd in territoria overnemen (je kan je voorstellen hoe hard ik teleurgesteld was later). Maar ik ploegde makkelijk heen door de rest van de missies. Maar ik ploegde makkelijk heen door de rest van de missies. Toen ik de storyline herspeelde, gingen die eerste missies zo vlot als wat.

Maarten: wat je ook kon doen, zoals ik heb gedaan, is je niets aantrekken van de territoria en eerst het hele spel uitspelen. Daarna haal je een minigun en dan kan de pret beginnen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...