GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

[SP] Sportkenners 2012 - Reactietopic

• Log in om te reageren
122 reacties op dit onderwerp

#121 Phoenyxar

Phoenyxar
  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPip

PLUR

• The Underground
  • WikiGTA-medewerker
  • 1 award

Geplaatst: 10 december 2012 - 00:53

Dat is leuk om horen want ik zou eigelijk het volgende jaar wel willen deelnemen. Heb op het einde van het jaar toch wat gebaald dat er niet van in het begin was mee ingestapt. Natuurlijk motiveert het je dan ook wel als je even kijkt naar de spannende strijd van dit jaar. Proficiat aan thebig (en alle andere deelnemers) trouwens! :D

Toegevoegde afbeelding
Peace, Love, Unity & Respect

#122 Guardian1980

Guardian1980
  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPip

Lekker bezig...

Geplaatst: 10 december 2012 - 00:53

Helemaal top. Ik ga zeker weer voor het podium dan en ik neem me voor dit keer wel elke keer wat in te zenden.

#123 BoerTijger

BoerTijger
  • Megaleden
  • PipPipPipPipPipPip

Lees jij OWN al?

• Sans Scrupules

Geplaatst: 11 december 2012 - 19:07

8e, prima. Ik heb maar 1 doel; volgend jaar weer meer doen en dan voor veel meer sporten! Meer punten behalen dus :)

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden