Concepten
Geplaatst: 6 april 2012 - 11:02
www.youtube.com/nyltje Zit vast wel wat tussen voor jou! ;)
Geplaatst: 6 april 2012 - 11:40
Als het over het forum gaat is het topic verkeerd geplaatst, het hoort in Feedback te staan. Om antwoord te geven op je vraag, nee. Dit kun je dan niet terugkrijgen zodra je het hebt weggeklikt. Je zou misschien kunnen proberen om een pagina terug te gaan, maar daar zal het nu wel te laat voor zijn.
Geplaatst: 6 april 2012 - 11:52
Helaas alllleeeesss weer opnieuw schrijven ;'(
Misschien een idee? Concepten
Bewerkt door nyltje, 6 april 2012 - 11:57 .
Geplaatst: 6 april 2012 - 19:21
Dat zou je probleem niet oplossen. Tenslotte, je browser sloot onverwacht af. Dan had je ook geen tijd gehad om op een knop "concept opslaan" te klikken. Enige oplossing zou dan worden om automatisch na iedere tik een concept op te laten slaan van iemand die een post / onderwerp aan het plaatsen is, dat zou een keer of zes zoveel dataverkeer betekenen en waarschijnlijk een zeer traag forum.
Uiteraard is er wel een heel degelijke oplossing voor. Als ik een uitgebreide post of topic wil maken, dan typ ik deze eerst in Word. Deze slaat wel automatisch een kopie op waardoor je bij eventuele storingen het document nog kan herstellen. Daarnaast zijn tekstverwerkers offline en stabieler, en je kan tussendoor opslaan als je bijvoorbeeld nog niet klaar bent maar wel naar school moet en morgen verder wil gaan.
GTA V Pixlr Poster Contest!
Geplaatst: 6 april 2012 - 22:05
Jacky-2007 zei op 6 april 2012 - 19:21 :

Death Incorporated ----- OWN ----- BeaT DowN ----- Guard's Blog
Geplaatst: 7 april 2012 - 10:29

Mijn profiel • Zoeken • GTA San Andreas • GTA V • Multiplayer • WikiGTA
Geplaatst: 21 april 2012 - 14:32
Jacky-2007 zei op 6 april 2012 - 19:21 :
Dat zou je probleem niet oplossen. Tenslotte, je browser sloot onverwacht af. Dan had je ook geen tijd gehad om op een knop "concept opslaan" te klikken. Enige oplossing zou dan worden om automatisch na iedere tik een concept op te laten slaan van iemand die een post / onderwerp aan het plaatsen is, dat zou een keer of zes zoveel dataverkeer betekenen en waarschijnlijk een zeer traag forum.
Uiteraard is er wel een heel degelijke oplossing voor. Als ik een uitgebreide post of topic wil maken, dan typ ik deze eerst in Word. Deze slaat wel automatisch een kopie op waardoor je bij eventuele storingen het document nog kan herstellen. Daarnaast zijn tekstverwerkers offline en stabieler, en je kan tussendoor opslaan als je bijvoorbeeld nog niet klaar bent maar wel naar school moet en morgen verder wil gaan.
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden

WikiGTA-medewerker

6 awards
5 awards