GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

Concepten

7 reacties op dit onderwerp

#1 Nyltje

Nyltje
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPipPip

Met m'n grapjas en m'n lolbroek aan zeg ik: Ba dum tss

Geplaatst: 6 april 2012 - 11:02

Kan je hier naar je concepten want ik was een heel verhaal aan het typen hier en ik klikte perongeluk op CTRL+W en daardoor is dat weg. Zou ik het nog terug kunnen krijgen?

Toegevoegde afbeelding

#2 Kloep

Geplaatst: 6 april 2012 - 11:40

Gaat dit over WikiGTA? Zo ja, dan kun je daar (als het goed is) niks plaatsen.

Als het over het forum gaat is het topic verkeerd geplaatst, het hoort in Feedback te staan. Om antwoord te geven op je vraag, nee. Dit kun je dan niet terugkrijgen zodra je het hebt weggeklikt. Je zou misschien kunnen proberen om een pagina terug te gaan, maar daar zal het nu wel te laat voor zijn.

#3 Nyltje

Nyltje
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPipPip

Geplaatst: 6 april 2012 - 11:52

Mn internet browser sluite gelijk dus ik kon niet meer terug gaan :(
Helaas alllleeeesss weer opnieuw schrijven ;'(

Misschien een idee? Concepten

Bewerkt door nyltje, 6 april 2012 - 11:57 .

Toegevoegde afbeelding

#4 Jacky-2007

Jacky-2007
  • Ereleden
  • PipPipPipPipPipPipPip

Rubbin' burners in Liberty City since '08

Geplaatst: 6 april 2012 - 19:21

Verhuisd van "WikiGTA Forum" naar "Feedback".

Dat zou je probleem niet oplossen. Tenslotte, je browser sloot onverwacht af. Dan had je ook geen tijd gehad om op een knop "concept opslaan" te klikken. Enige oplossing zou dan worden om automatisch na iedere tik een concept op te laten slaan van iemand die een post / onderwerp aan het plaatsen is, dat zou een keer of zes zoveel dataverkeer betekenen en waarschijnlijk een zeer traag forum.

Uiteraard is er wel een heel degelijke oplossing voor. Als ik een uitgebreide post of topic wil maken, dan typ ik deze eerst in Word. Deze slaat wel automatisch een kopie op waardoor je bij eventuele storingen het document nog kan herstellen. Daarnaast zijn tekstverwerkers offline en stabieler, en je kan tussendoor opslaan als je bijvoorbeeld nog niet klaar bent maar wel naar school moet en morgen verder wil gaan. ;)

Toegevoegde afbeelding

#5 Guardian1980

Guardian1980
  • Globale Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

Lekker bezig...

Geplaatst: 6 april 2012 - 22:05

Bericht weergevenJacky-2007 zei op 6 april 2012 - 19:21 :

Als ik een uitgebreide post of topic wil maken, dan typ ik deze eerst in Word.
En de spellingscorrectie niet te vergeten, die ik bij veel posts nogal eens mis ;)

#6 Kloep

Geplaatst: 6 april 2012 - 22:25

Bericht weergevenGuardian1980 zei op 6 april 2012 - 22:05 :

Als ik een uitgebreide post of topic wil maken, dan typ ik deze eerst in Word.
En de spellingscorrectie niet te vergeten, die ik bij veel posts nogal eens mis ;)
Doe gewoon Google Chrome gebruiken, daar zit het al in! :D

#7 .Timothy

.Timothy
  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

Muziekverslaafde

Geplaatst: 7 april 2012 - 10:29

Of Firefox, die daarnaast automatisch de inhoud van formulieren opslaat als je een tabblad/venster sluit.

Profiel / Zoeken / SA / V / MP / WikiGTA

#8 Nyltje

Nyltje
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPipPip

Geplaatst: 21 april 2012 - 14:32

Verhuisd van "WikiGTA Forum" naar "Feedback".

Dat zou je probleem niet oplossen. Tenslotte, je browser sloot onverwacht af. Dan had je ook geen tijd gehad om op een knop "concept opslaan" te klikken. Enige oplossing zou dan worden om automatisch na iedere tik een concept op te laten slaan van iemand die een post / onderwerp aan het plaatsen is, dat zou een keer of zes zoveel dataverkeer betekenen en waarschijnlijk een zeer traag forum.

Uiteraard is er wel een heel degelijke oplossing voor. Als ik een uitgebreide post of topic wil maken, dan typ ik deze eerst in Word. Deze slaat wel automatisch een kopie op waardoor je bij eventuele storingen het document nog kan herstellen. Daarnaast zijn tekstverwerkers offline en stabieler, en je kan tussendoor opslaan als je bijvoorbeeld nog niet klaar bent maar wel naar school moet en morgen verder wil gaan. ;)
Nee ik bedoel het zelfde als bij Hotmail. Als je daar een bericht typt dan staat het bij concepten. Maar als het forum dan er 3sec of meer over doet om een pagina te laden hou dan maar op :P

Toegevoegde afbeelding

0+ gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0+ gasten en 0 anonieme leden