GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

hoe bestuur je een boot?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp

#1 aapje1999

aapje1999
  • Leden

Ruitje intikker

Geplaatst: 1 juni 2012 - 14:37

hoe bestuur je een boot???
met gta 4

gr aapje!!

Bewerkt door aapje1999, 1 juni 2012 - 14:37 .

#2 Kloep

Kloep
  • Megaleden
  • PipPipPipPipPipPipPip

Suit Up!

• WikiGTA-medewerker

Geplaatst: 1 juni 2012 - 14:48

>>> Door Kloep: Topic verplaatst naar het GTA IV.<<<

#3 Jarno91

Jarno91
  • Leden
  • PipPipPipPip

Colombian Cartel baas

Geplaatst: 1 juni 2012 - 15:08

Ik weet niet op welk platform je GTA speelt maar je gebruikt dezelfde knoppen als dat je een auto bestuurt
En met de knop voor de handrem kun je ipv remmen een nog scherpere bocht maken :)

#4 Flying Dutchman

Flying Dutchman
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPipPip

Say hello to my little friend

Geplaatst: 10 juli 2012 - 18:14

En met de knoppen die je gebruikt om naar voren/achteren te leunen op een motor, kun je de boot naar voren/achteren laten hellen in de lucht. Als je over een golf springt, kun je zo 'vlakker' landen en daarmee sneller varen.

Toegevoegde afbeelding

#5 GTAKevin023

GTAKevin023
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

We're all looking for that special someone.

• Sans Scrupules

Geplaatst: 10 juli 2012 - 22:13

Ik kan vaak niet snappen dat iemand niet iets kan besturen uit gta. Vindt ik altijd z'n raadsel. 1e wat ik dan denk zijn batterijen of toetsenbord stuk. Echt Toegevoegde afbeelding Dan blijf je toch rommelen tot je het voor elkaar hebt (5 seconden Toegevoegde afbeelding )

>>> Door Guardian1980: Bepaald niet hulpvaardig, zie je inbox.<<<

#6 SpacyColours

SpacyColours
  • Megaleden
  • PipPipPipPipPip

Durf te dromen! (;

• Sans Scrupules
  • WikiGTA-medewerker
  • 2 awards

Geplaatst: 10 juli 2012 - 22:54

Bericht weergevenGTAKevin023 zei op 10 juli 2012 - 22:13 :

Ik kan vaak niet snappen dat iemand niet iets kan besturen uit gta. Vindt ik altijd z'n raadsel. 1e wat ik dan denk zijn batterijen of toetsenbord stuk. Echt Toegevoegde afbeelding Dan blijf je toch rommelen tot je het voor elkaar hebt (5 seconden Toegevoegde afbeelding )
Ach, toen wij nog 12/13-jarige aapjes waren, vonden wij dat allemaal ook nog niet zo vanzelfsprekend, toch? ;)

>>> Door Guardian1980: Zolang jij hier geen moderator bent, mag je het reageren op zulke posts aan mij overlaten ;)<<<

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden