Jump to content

een onmogelijke missie GTA SA


grove_streets

Recommended Posts

Tot nu toe is het niet gelukt want ik kan hem niet downloaden,

Maar als ik op downlod klik, vervangt hij het dan gelijk of moet ik eerst safefile8 verweideren en dan pas downloaden?

Je moet 'm downloaden en dan in de map GTA San Andreas User Files plaatsen. Als je 'm daarin plakt krijg je de vraag of je de huidige savefile 8 wilt vervangen en dan klik je op 'Ja'.

het is gelukt nu kan ik weer lekker verder terroriseren :)

ik heb via usbstick met andere computer gedownload en nu is het dus wel gelukt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Kan iemand de missies : Cesar Vialpando en Met de VAN naar de haven gaan en dozen stelen voor me doen.Want het blokkeert bij mij als ik het speel.

missie: Cesar Vialpano

overige info: (S)ik wil graag alleen de missie halen en de ® missie waar je met de VAN naar de haven gaat en met de heftruck de dozen pakken en in de VAN zetten en verder niets.

Readme.txt

Readme.txt

Readme.txt

Readme.txt

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je je savegame hiervoor willen uploaden? Je kunt dit bestand vinden in "Mijn Documenten > "GTA San Andreas User Files". De savegames heten "GTASAsfx.b". In plaats van x staat een cijfer van 1 t/m 8. Kies jouw savegame en upload dat bestand hier, zodat wij jouw missie kunnen halen.

Kan je verder kijken welke versie je speelt? Dat is handig voor degene die jou wilt helpen. Er is een makkelijkere manier om te kijken welke versie je hebt:

1. Ga naar de map "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script"

2. Kijk bij het bestandje script.img of het bestandje "562 kb" of "568 kb" groot is.

3a.Is het bestandje 568 kb, dan heb je versie 1.

3b.Is het bestandje 562 kb, dan heb je Versie 2.

Overigens hoor je zelf een topic aan te maken in het SA: Missie & Savegame Aanvraag-subforum. Als je op dit bericht gereageerd hebt wil een moderator van dit subforum of een GM+ wel even dit topic voor je afsplitsen. Kijk dan de volgende keer even in dat forum voor je topic! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...