GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

Eerste DLC voor Max Payne 3 vanaf 3 juli te koop

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp

#1 Joriz

Joriz
  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

Webmaster

Geplaatst: 29 juni 2012 - 10:50

De eerste downloadbare content (DLC) zal per 3 juli 2012 aangeboden in de Playstation Store en Microsoft LIVE winkel. Met de Local Justice Pack, zoals de download heet, worden drie extra multiplayer maps en het M4 Assault Rifle wapen toegevoegd aan Max Payne 3. Met deze uitbreiding lijkt Rockstar Games steeds meer naar snel uitbrengen van kleine uitbreidingen te gaan, die tegen kleine betalingen zijn te kopen, i.p.v. pas veel latere kleine (gratis) uitbreidingen en een grote DLC zoals bijvoorbeeld de Undead Nightmare uitbreiding voor Red Dead Redemption. In het filmpje hieronder is te zien hoe de nieuwe Max Payne 3 multiplayer maps eruit zien.

koekje
Sta cookies toe om dit filmpje te zien

Local Justice Pack is vanaf 3 juli te downloaden voor 480 Microsoft Points (Xbox LIVE) of circa vijf euro voor PSN en PC.

#2 Sjaakswabber

Sjaakswabber
  • Leden
  • PipPipPipPip

Rednecks baas

Geplaatst: 29 juni 2012 - 11:06

8 euro voor 3 maps en wat meer is een hoop geld, voor 10 euro meer kun je bijvoorbeeld assassin's creed revelations kopen. Deze maps en dergelijke hadden met de release in Max Payne 3 moeten zitten, jammer dat Rockstar ook deze kant op gaat.

De uitbreiding wordt in de eerste week van release voor een verlaagde prijs aangeboden. Op Xbox 360 is dit 480 Microsoft-punten en op PS3 en PC ongeveer zes euro. Na die eerste week gaat de prijs naar 640 MS-punten, ongeveer 8 euro. Bezitters die gebruikmaken van een Rockstar Pass, hebben reeds betaald voor deze content.

Bron: Insidegamer

Alleen de eerste week 5 euro, goed opgelet dus!

Bewerkt door Sjaakswabber, 29 juni 2012 - 11:07 .

#3 GTA-LCS-Maverick

GTA-LCS-Maverick
  • Leden
  • Pip

Buurt crimineel

Geplaatst: 3 juli 2012 - 18:22

Blij dat ik dan de pass heb,  maar van mij mag rockstar zich meer bezig houden met gta games maken, want me leven word een beetje saai zoo.
3DS 2509-0894-5210 Mooie tekeningen zijn welkom, met zoveel als maar kan

#4 GTAKevin023

GTAKevin023
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

Computer hater. Xbox and Playstation 4 life!

• Sans Scrupules

Geplaatst: 5 juli 2012 - 10:22

Ik wil gewoon een uitbreiding dat je kan kopen net als Undead Nightmare. Ik hou niet zo van online kopen via xbox live en weet ik veel wat met codes en weet ik veel. Ik speel sowiezo niet zoveel online, en ik heb nog geen een keer max payne 3 online gedaan, dus wat moet ik met een DLC. Ik hou van singleplayer. Hopelijk komt er een nieuwe verhaallijn voor Max Payne 3 wat ze ook bij Red Dead Redemption hebben gedaan met Undead Nightmare. Dan koop ik het gewoon.

Bewerkt door GTAKevin023, 5 juli 2012 - 10:24 .

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden