Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.
Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl
GTA IV : Episodes from Liberty City
Gestart door
Sanchezmoto
, 09 jul 2012 - 19:13
5 reacties op dit onderwerp
Geplaatst: 9 juli 2012 - 19:13
Verder vindt ik het wel nogal bizar qua controller handeling, en heeeel veel schaduwplaatsen, bijna 80% van het spel is in het donker.
Ook had ik vraagje ivm de cheats: je moet blijkbaar elke maal opnieuw de cheats invoeren? Bv wanted level moet je steeds herhalen want na een volgende politie aanval ben je die weer kwijt
San Andreas was beter vindt ik.
Geplaatst: 9 juli 2012 - 19:57
Speel je op de PS3? Dan denk ik dat je motion control (SIXAXIS) aanstaat, hiermee kun je sturen door je controller naar links of rechts te tilten. Dit kun je uitzetten in de Control Settings.
Als het spel te donker is, kun je de Brightness aanpassen zodat het iets lichter wordt.
Als het spel te donker is, kun je de Brightness aanpassen zodat het iets lichter wordt.
Geplaatst: 9 juli 2012 - 20:06
Sanchezmoto zei op 9 juli 2012 - 19:13 :
Verder vindt ik het wel nogal bizar qua controller handeling, en heeeel veel schaduwplaatsen, bijna 80% van het spel is in het donker.
Ook had ik vraagje ivm de cheats: je moet blijkbaar elke maal opnieuw de cheats invoeren? Bv wanted level moet je steeds herhalen want na een volgende politie aanval ben je die weer kwijt
Heb je het spel al eens opgeslagen nadat je een cheat had ingevoerd? Zoja, open dan je telefoon. Ga naar het menu en selecteer helemaal onderin (Boven SIAXIS tutorial) Cheats. Daar zouden ze moeten staan
Houdoe GTAForum! Ik ben weg!
Geplaatst: 9 juli 2012 - 20:12
Sammie_GTA zei op 9 juli 2012 - 20:06 :
Heb je het spel al eens opgeslagen nadat je een cheat had ingevoerd? Zoja, open dan je telefoon. Ga naar het menu en selecteer helemaal onderin (Boven SIAXIS tutorial) Cheats. Daar zouden ze moeten staan
Wat wel ook zeer lastig is, is om uit dat safe house (Hardrock cafe) te geraken, altijd maar zoeken naar de uitgang. En elke 5 seconde die rotte gsm die afgaat om een missie. Je kan niet rustig wat rond toeren.
>>> Door Guardian1980: Triplepost samengevoegd. Gelieve de volgende keer de "Bewerken"-knop te gebruiken.<<<
Geplaatst: 9 juli 2012 - 21:45
Je kan de gsm in slaapmode zetten dan word je niet meer gebeld voor missies totdat je hem weer aanzet
Geplaatst: 14 augustus 2012 - 10:35
Sixaxis mode doe hem uit via Menu
Ik deed ooit die tuturial toen ik IV pas had
Ik kon er niet meer uit.
En had ooit eens Sixaxis mode in Menu aangezet.
En wist niet meer hoe die uit moest lol ;P
- Jelle
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden

1 award