Oude posts terugzien
Gestart door
Flying Dutchman
, 10 jul 2012 - 18:35
5 reacties op dit onderwerp
Geplaatst: 10 juli 2012 - 18:35
Ik was net weer eens een beetje aan het rondkijken op GTAForum, na meerdere jaren afwezigheid.
Toen kwam ik erachter, dat ik mijn oude posts niet meer terug kan zien. Er staat wel dat ik iets van 2.500 posts heb, maar ik kan er alleen een paar van vandaag terugzien via mijn profiel. Waarschijnlijk heb ik ooit iets gemist, dat deze verloren zijn gegaan bij een update o.i.d. Maar het leek mij wel een mooi stukje forumgeschiedenis om terug te lezen.
Kan iemand uitleggen hoe dit precies zit?
Toen kwam ik erachter, dat ik mijn oude posts niet meer terug kan zien. Er staat wel dat ik iets van 2.500 posts heb, maar ik kan er alleen een paar van vandaag terugzien via mijn profiel. Waarschijnlijk heb ik ooit iets gemist, dat deze verloren zijn gegaan bij een update o.i.d. Maar het leek mij wel een mooi stukje forumgeschiedenis om terug te lezen.
Kan iemand uitleggen hoe dit precies zit?
Bewerkt door Flying Dutchman, 10 juli 2012 - 18:35 .

Geplaatst: 10 juli 2012 - 19:00
Dankje, wel raar dat dat niet gewoon via je profiel kan.

Geplaatst: 12 juli 2012 - 01:16
Zo ver ik mij kan bedenken zijn er twee redenen waarom het niet zichtbaar is bij je profiel, al kan alleen een Administrator het "beslissende woord" geven.
1. Omdat het weergeven van posts in je profiel een redelijk nieuw iets is (als ik het goed heb), zullen alleen posts die aangemaakt zijn na de invoering van dat systeem zichtbaar zijn in je profiel.
2. De posts in je profiel worden opgeslagen bij een cache systeem welke geleegd werd omdat je er voor een bepaalde tijd niets hebt gepost.
Dat laatste lijkt mij redelijk sterk, maar je weet maar nooit.
1. Omdat het weergeven van posts in je profiel een redelijk nieuw iets is (als ik het goed heb), zullen alleen posts die aangemaakt zijn na de invoering van dat systeem zichtbaar zijn in je profiel.
2. De posts in je profiel worden opgeslagen bij een cache systeem welke geleegd werd omdat je er voor een bepaalde tijd niets hebt gepost.
Dat laatste lijkt mij redelijk sterk, maar je weet maar nooit.
Put us into corners 'cause we're into ideas.
When life gives you razer blades, you make a baseball bat covered with razer blades
Geplaatst: 12 juli 2012 - 10:19
Volgens mij is geen van beide de reden.
Dat je nog maar een x aantal berichten kunt zien, is waarschijnlijk om de server te ontlasten. In het oude systeem (IPB 1 en IPB 2) werden de berichten op andere pagina's nog wel niet geladen, maar je kon wel - als je dat wilde - soms 7000 berichten terug gaan kijken. Aangezien er op deze functie geen flood controle zat (meen ik mij te herinneren), betekende dat je lukraak pagina's van 30 posts + aanvullende informatie over topics of auteurs kon opvragen.
Dat je nog maar een x aantal berichten kunt zien, is waarschijnlijk om de server te ontlasten. In het oude systeem (IPB 1 en IPB 2) werden de berichten op andere pagina's nog wel niet geladen, maar je kon wel - als je dat wilde - soms 7000 berichten terug gaan kijken. Aangezien er op deze functie geen flood controle zat (meen ik mij te herinneren), betekende dat je lukraak pagina's van 30 posts + aanvullende informatie over topics of auteurs kon opvragen.

Mijn profiel • Zoeken • GTA San Andreas • GTA V • Multiplayer • WikiGTA
Geplaatst: 12 juli 2012 - 10:29
Hayte zei op 12 juli 2012 - 01:16 :
Deze is het sowieso niet, want vroegâh, in opa's tijd

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden

WikiGTA-medewerker
2 awards