GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

Help met Modding van Kleding !

2 reacties op dit onderwerp

#1 Punt

Punt
  • Leden

Ruitje intikker

Geplaatst: 17 juli 2012 - 16:43

Hallo ik heb een vraag over Modding van kleren in GTA San Andreas

Ik wil graag andere kleding voor CJ geven en de Gangs. En ik weet dat daar Programma's voor zijn maar ik weet niet welke. Ten eerste zou ik graag willen weten welke dat zijn en als jullie mij daar mee kunnen helpen dan ben ik heel erg Dankbaar. En als ik zoiets heb gemaakt hoe moet ik het dan op GTA San Andreas zetten ?? Ik weet dat er ook videos op Youtube zijn maar ik ben nu niet thuis en hier is internet heel slecht en ik kan geen videos kijken.
-Punt

Punt form Holland

#2 Woody268

Woody268
  • Superleden
  • PipPipPipPipPip

Community Legend

• The Covesight Community

Geplaatst: 17 juli 2012 - 18:16

Kijk hier eens rond je zal er zeker vinden wat je wil weten. Toegevoegde afbeelding

Toegevoegde afbeelding

The Covesight Community: Informatie | Recruitment | Subforum

#3 gio97

gio97
  • Leden

Zakkenroller

Geplaatst: 19 juli 2012 - 21:53

Probeer TXD workshop eens uit.

Nieuw bericht plaatsen

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden