[SP] Olympische kenners - Londen 2012 - Reactietopic
Gestart door
Guardian1980
, 17 jul 2012 - 22:34
39 reacties op dit onderwerp
Geplaatst: 12 augustus 2012 - 16:29
Ik vrees voor mijn podiumplek, maar misschien dat ik vandaag nog voldoende punten haal. Wel leuk om te zien dat het verschil tussen nummer 2 en 8 slechts 11 punten is, want met de hoeveelheid punten die vandaag nog te behalen zijn kan het klassement nog alle kanten op.

Death Incorporated ----- OWN ----- BeaT DowN ----- Guard's Blog
Geplaatst: 12 augustus 2012 - 19:43
Denk niet dat ik veel punten heb behaald vandaag. Ik denk dat ik niet een podiumplek overneem.
Geplaatst: 12 augustus 2012 - 20:11
Ik denk dat ik gewoon de mooiste plek in mijn handen heb, de laatste!

|BoerTijger|© Cabyon|
Geplaatst: 13 augustus 2012 - 00:33
Mijn complimenten aan de organisatie!
Gevarieerde vragen en uitstekend up to date gehouden gedurende het evenement. Het is, zeker voor de bronzen plak, erg spannend geweest.

-- De Forumcoureur --
Geplaatst: 13 augustus 2012 - 14:28
Thundercover, gefeliciteerd met je overwinning! Mijns inziens heb je het grootste verschil gemaakt met je gewaagde voorspelling bij het mannentennis, met Andy Murray als Olympisch kampioen. Goed gezien en dan ook verdiend gewonnen! 
Ik zal de punten voor Sportkenners latervandaag even updaten...
Ik zal de punten voor Sportkenners later
Geplaatst: 13 augustus 2012 - 14:53
Thanks voor de organisatie mannen, het was top
De 4e plek is een vervelende maar om in woorden van een sprinter uit Curaçao te blijven "ik ben enorm blij, ik ben heel gelukkig en ga zo meteen weer lekker in mijn machientje".....
Geplaatst: 13 augustus 2012 - 16:18
Had toch troostprijs verwacht hoor
,
Top organisatie, proficiat met de prijzen!
Top organisatie, proficiat met de prijzen!

|BoerTijger|© Cabyon|
Geplaatst: 14 augustus 2012 - 21:48
Hmm, ben niet echt tevreden met mijn eindresultaat, maar ik had ook niet verwacht dat ik veel hoger ging eindigen. Sommige dingen heb ik gewoon blindelings ingevuld zonder er echt bij na te denken. Zo meteen eens kijken naar welke invloed dit heeft voor SK.
Vond het trouwens erg spijtig dat ik de Olympische Spelen niet kon volgen, aangezien ik weg was.
Vond het trouwens erg spijtig dat ik de Olympische Spelen niet kon volgen, aangezien ik weg was.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden

WikiGTA-medewerker
5 awards

6 awards