Jump to content
Joriz

Laatste versie van iCEnhancer uitgebracht!


Modmaker iCELaGlacE heeft zojuist de allerlaatste versie van iCEnhancer uitgebracht. iCEnhancer is een modificatie waarmee wordt geprobeerd grafische effecten in Grand Theft Auto IV er fotorealistischer uit te laten zien. De slechts 16 MB grote modificatie is gratis te downloaden via iCELaGlacE.com. Je hoeft enkel wat bestanden toe te voegen en te vervangen en daarna ziet GTA4 er net zo echt uit als in de onderstaande trailer.

Bron: iCELaGlacE via GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eigenlijk vind ik het vrij raar dat Rockstar dit niet zelf al doet. Zo'n kleine mod kan zoveel veranderen! Natuurlijk niet voor alle standen graphics, maar een "extra high" maken met zoiets? Maar goed, dat heb ik wel vaker gedacht bij modificaties, "Waarom deed Rockstar dat nou niet gewoon"...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat kan verschillende redenen hebben. Misschien verandert dit de sfeer te veel (ik moet zeggen dat ik het té fel vind voor de sfeer van IV, het voelt niet meer zo... deprimerend), misschien creatieve redenen, of misschien, wat ik zelf vind, omdat het niet één geheel is zo.

Dat laatste klinkt misschien een beetje raar, maar als je het mij vraagt? Deze mod maakt het spel graflelijk. Ja, custom auto's zien er prachtig uit. De zee, de gebouwen, alles ziet er echt sprankelend uit. Maar de rest? De textures zien er nu imo nog lelijker uit dan dat ze al waren. De peds lijken nu nog vager dan dat ze al waren. Het is niet meer consistent.

Ik persoonlijk vind het niet bij GTA IV passen. Technisch niet, en voor de sfeer klopt het ook niet. Já, sommige dingen maakt het mooier. Maar de rest? Het kan aan mij liggen, maar ik blijf liever bij het minder mooie GTA IV, wat het voor mij juist prachtig maakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat laatste klinkt misschien een beetje raar, maar als je het mij vraagt? Deze mod maakt het spel graflelijk. Ja, custom auto's zien er prachtig uit. De zee, de gebouwen, alles ziet er echt sprankelend uit. Maar de rest? De textures zien er nu imo nog lelijker uit dan dat ze al waren. De peds lijken nu nog vager dan dat ze al waren. Het is niet meer consistent.

Gelukkig, ben ik tenminste niet de enige die dit dacht, want op momenten dacht ik ook wel van: "Dat ziet er nu toch echt wel lelijk uit hoor..."

Het zijn hem vooral de textures die alles nekken en inderdaad, het past niet bij IV, GTA IV was een spel met een beetje een deprimerende sfeer en ik hield er zo wel van, als je dat gaat aanpassen klopt het niet meer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ze zo verder gaan met al die mods kunnen ze beter hun eigen "gta" creééren

Want soms heb ik ook gewoon zin om gta aantepassen en dan online te gooien maarja dat is copyright schending denk ik .

Bewerkt: door mekane

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@Hayte & Phoenyxar

Daar ben ik het wel mee eens.

Die deprimerende sfeer mis ik hier inderdaad een beetje.

Voor de rest zijn het voor mijn gevoel niet zo zeer de textures maar de blur.

Daardoor krijg je denk ik van die wazige pedestrians.

Theorie van wazige peds (denk ik)

float offsetv = .....; // Offset value, higher = more offset from center

Deze staan dan volgens mij een soort van erg hoog, dan blijft de center scherp maar eromheen wordt blurry.

Hoe hoger het getal hoe erger het effect.

Toch denk ik dat het mogelijk is om icm iceenchancer een deprimerende sfeer neer te zetten.

Al moet je dan wel voor mijn gevoel nog redelijk wat aanpassen.

ps: bedankje voor goude tip watbetreft deprimerende sfeer.

Gezien ik zelf met eigen settings werk (als basis gebruik ik ice1.25) ben ik maar is gaan kloten ermee.

Ik wil Max-Payne 1 depri settings proberen te maken :bonk:

Bewerkt: door EnergyCorse

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...