Engelse WikiGTA ook eindelijk in nieuw jasje!
Gestart door
Joriz
, 09 aug 2012 - 20:28
14 reacties op dit onderwerp
Geplaatst: 9 augustus 2012 - 20:28
Bijna een jaar later dan de Nederlandse WikiGTA is nu ook eindelijk de Engelse WikiGTA in een nieuw jasje gestoken. WikiGTA is gestart in 2005 en is een initiatief van diverse leden van GTAGames.nl. De bedoeling van het Wikiproject is dat iedereen hier alles kan vinden rondom de Grand Theft Auto serie. In tegenstelling tot andere Wiki-websites wordt deze hele website opgebouwd en onderhouden door een besloten groep, die zichzelf voortdurend uitbreidt door te zoeken naar leden op GTAForum.nl die uitblinken door hun kennis over één of meerdere aspecten van GTA. Hierdoor blijft WikiGTA doorgroeien dankzij vele GTA-fans tot een betrouwbare encyclopedie over Grand Theft Auto.
De volgende functionaliteit is nu ook beschikbaar op de Engelse Wiki:
De vernieuwde Engelse WikiGTA is vanaf vandaag te bezoeken op het bekende adres en.wikigta.org. Vernieuwingen aan GTAForum.nl volgen waarschijnlijk later dit jaar, zodat al onze websites voorbereid zijn voor GTA5.
De volgende functionaliteit is nu ook beschikbaar op de Engelse Wiki:
- Nieuw ontwerp geschikt voor moderne browsers
- Bezoekers kunnen op de Random page knop drukken. De knop die er het snelst voor zorgt om kennis te maken met de uitgebreide inhoud van WikiGTA.
- De zoekfunctie is onderhanden genomen en is nu op iedere pagina rechts bovenaan te vinden. Tijdens het intypen van zoekopdrachten geeft de vernieuwde zoekfunctie automatisch suggesties van pagina's die je waarschijnlijk bedoelt.
- Vernieuwde tools en editor voor medewerkers van WikiGTA
De vernieuwde Engelse WikiGTA is vanaf vandaag te bezoeken op het bekende adres en.wikigta.org. Vernieuwingen aan GTAForum.nl volgen waarschijnlijk later dit jaar, zodat al onze websites voorbereid zijn voor GTA5.

-= Forumregels = GtaGames.nl = WikiGTA= GTA5 =-
Geplaatst: 9 augustus 2012 - 20:42
Mijn complimenten voor het vele werk wat jullie er insteken.
- Volkswagen Golf 1 Cabriolet 1.8
- Mazda 6 1.8
- Peugeot Partner 1.9
- Citroen C1 1.1
- Mazda 6 1.8
- Peugeot Partner 1.9
- Citroen C1 1.1
Geplaatst: 9 augustus 2012 - 21:32
Cool. Gefeliciteerd met het uitbreiden van jullie WikiGTA
Hopelijk krijgen jullie er veel succes mee!
Geplaatst: 10 augustus 2012 - 10:09
Netjes!
Dont worry , Bono will adopt you soon.
Geplaatst: 10 augustus 2012 - 12:05
Helemaal top. Het werk dat er verricht is komt zo ook nog beter uit

Death Incorporated ----- OWN ----- BeaT DowN ----- Guard's Blog
Geplaatst: 12 augustus 2012 - 22:05
Knap gedaan mannen, 
Kwou dat ik mee kon helpen.
Kwou dat ik mee kon helpen.
Geplaatst: 13 augustus 2012 - 08:50
Erg leuk gedaan, maar ik vind dat jullie de Engelse Wiki eigenlijk beter kunnen laten voor wat het is en de tijd steken in de Nederlandse. Want er zijn al heel uitgebreide amerikaanse Wiki's voor GTA maar de nederlandse loopt toch nog een beetje achter. Behalve dat, Ik zie dat er echt veel tijd in is gestoken en het ziet er netjes uit!
Geplaatst: 13 augustus 2012 - 23:57
Petje af hoor!

Geplaatst: 14 augustus 2012 - 02:23
mooi dat de Engelse variant niet vergeten word, ook dit kan soms erg van pas komen
qua jasje heeft het me niet zo uitgemaakt, ze zitten en zaten beide prima 

Sta cookies toe om dit filmpje te zien

Sta cookies toe om dit filmpje te zien
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden

WikiGTA-crew
2 awards

6 awards