Jump to content
Thundercover

Screenshots voertuigen GTA V


Rockstar heeft op hun website drie nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Op de screenshots zijn drie verschillende voertuigen te zien, te weten een (wielren-) fiets, een sportwagen en een gevechtsvliegtuig. De sportwagen is onmiskenbaar de Cheeta, die al in eerdere GTA's veelvuldig voorkwam als Cheetah.

med_gallery_13783_45_172518.jpg

med_gallery_13783_45_194019.jpg

med_gallery_13783_45_131782.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie.)

Onder aan het verder nieuwsbericht liet Rockstar weten dat er meer komt deze week, maar wat is nog niet duidelijk. Screenshots, een releasedatum, iets anders? Laat het weten in een reactie op dit nieuwsbericht of in ons GTA V-forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Oh nice.

De Cheeta komt dus weer terug na absent te zijn geweest in GTA IV. Lijkt erop dat de Hydra dus ook terugkomt.

En de Mountain Bike.. oftewel; lekker crossen op Mount Chilliad in je vrije tijd :D

Edit: Valt me wel op dat het nu "Cheeta" is en niet meer "Cheetah"

Edit2: Wat betreft de "Cheeta" vind ik de details best op Midnight Club Los Angeles lijken. Of ligt dat aan mij?

Bewerkt: door Tommy-Vercetti

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De H van Cheetah verstopt zich gewoon in het glimmende van de zon ;)

Verder ziet dat vliegtuig(Hydra?) er echt heel realistisch uit. Ik kan niet echt zeggen dat ik de Cheetah mooi vind in deze GTA, maar het is zeker een heel gaaf design. Ook leuk dat fietsen inderdaad terugkomen :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De H van Cheetah verstopt zich gewoon in het glimmende van de zon ;)

Verder ziet dat vliegtuig(Hydra?) er echt heel realistisch uit. Ik kan niet echt zeggen dat ik de Cheetah mooi vind in deze GTA, maar het is zeker een heel gaaf design. Ook leuk dat fietsen inderdaad terugkomen :D

Darn, daar had ik eerder aan moeten denken :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn, ze zien er geweldig uit. Het betekend waarschijnlijk ook dat elke auto een ander kenteken heeft, want ik denk niet dat iedereen 56PMA440 op zijn kenteken heeft staan. Zo veel details in deze game, en er komt nog meer. :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er nice uit, die screens :D. Alles ook erg gedetailleerd, dit zijn de graphics hoe ik ze verwacht had voor GTA V. De vorige screens zagen er leuk uit, maar ik vond de graphics er niet denderend uit zien, dat heb ik bij deze wel :D.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Awesome afbeeldingen. :D Leuk dat mountainbikes weer terugkomen. De voertuigen ogen heel realistisch, dat zeker. :)

Ben benieuwd naar wat ze in de loop van de week nog meer gaan zeggen. Het liefst heb ik een trailer en releasedatum, maar het is natuurlijk even afwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De cheetah is weer terug lekker racen door de straten van los santos

de hydra is denk ik ook weer terug

en zo te zien is er ook weer een fiets in gta ik hoop dat de bmx ook weer terug komt want dat blijft het beste onstappings voertuig.

voor de rest weten we dat het reuzenrad ook weer op de pier in los santos staat hopelijk kun je er ook echt in.

maar we wachten het af.

Bewerkt: door Njfokke

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...