Jump to content

[2012] Nominatieronde


Dutchy3010

Recommended Posts

Het lijstje:

Beste lid: Haruhi Suzumiya

Beste Superlid: PrioXCoMBo

Beste Megalid: Phoenyxar

Beste Moderator: Guardian1980

Beste Sfeermaker: SpacyColours

Beste Modder: -

Beste Multiplayer: -

Beste GTA IV kenner: Hier wil ik mezelf nomineren :7 maar deze gaat ook naar Phoenyxar

Beste GTA Trilogy kenner: VWO-er

Beste Classies kenner: -

Beste Debater: Wesley_GTA

Beste Modificatie: DYOM

Beste Project: OWN

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    5

  • Nyltje

    2

  • Silverbyte

    1

  • BoerTijger

    1

    Beste lid:
    Beste Superlid: PrioXCoMBo
    Beste Megalid: Jesperkaj, Wesley_GTA
    Beste Moderator: VWO-er, Svenie
    Beste Sfeermaker: SpacyColours
    Beste Modder: -
    Beste Multiplayer: -
    Beste GTA IV kenner: Phoenyxar
    Beste GTA Trilogy kenner: -
    Beste Classies kenner: -
    Beste Debater: -
    Beste Modificatie: -
    Beste Project:OWN

Wordt nog verder aangevuld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste lid: Basssss (*)
    Beste Superlid: SpacyColours
    Beste Megalid: Phoenyxar, BoerTijger
    Beste Moderator: VWO-er & Svenie (*²)
    Beste Sfeermaker: SpacyColours
    Beste Modder: Geen mening
    Beste Multiplayer: Geen mening
    Beste GTA IV kenner: Phoenyxar
    Beste GTA Trilogy kenner: Geen mening
    Beste Classies kenner: Geen mening
    Beste Debater: Geen mening
    Beste Modificatie: DYOM (*³)
    Beste Project: OWN

* Dit is niet doordat we beiden in Covesight zitten. Ik heb enkel bij hem het gevoel dat hij als lid er toch net wat meer uitsteekt dan de rest.

*² WikiGTA en hun werk hier op het forum. Geweldig!

*³ Recente updates (beta versies) brachten het project ook dit jaar in leven. Geldige nominatie dus!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste lid:
    Beste Superlid: Fiegel5
    Beste Megalid: Silverbyte, Jowx (laatste voor bewezen diensten, postuum, of een ander woord wat beter van toepassing is)
    Beste Moderator: Svenie
    Beste Sfeermaker: SpacyColours, Jowx
    Beste Modder: bruine
    Beste Multiplayer:
    Beste GTA IV kenner: Hanneswasco
    Beste GTA Trilogy kenner: Svenie
    Beste ClassiECs kenner: Svenie, Lantyz
    Beste Debater: Wesley_GTA, NandroDavids
    Beste Modificatie:
    Beste Project:

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Beste lid: - Geen mening ik vind dat er een heleboel goede leden zijn

Beste Superlid: - Zelfde als hierboven

Beste Megalid: - Zelfde als hierboven

Beste Moderator: Johan - Ja hij is echt een mod!!

Beste Sfeermaker: Spacycolours

Beste Modder: -

Beste Multiplayer: Sentasi - Komt in de multiplayer toch altijd met de meest vreemde dingen aan

Beste GTA IV kenner: Hanneswasco

Beste GTA Trilogy kenner: -

Beste Classies kenner: -

Beste Debater: Wesley_GTA

Beste Modificatie: DYOM

Beste Project: Game Paradise

>>> Door Thundercover: Johan is Joriz en derhalve is het niet toegestaan om hem te nomineren, hoe graag je dat ook wilt. :puh:<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de meeste categorieën was het echt lastig om te kiezen... er zijn zóveel leden die awards verdienen! :D Ik heb dus keuzes moeten maken. :)

  • Beste lid:
claud en NilsHolgersson. Beiden hebben deze titel dubbel en dwars verdiend. Waarom? Vanwege hun activiteit? Hun behulpzaamheid? Welnee. Zij leveren hun bijdragen aan dit forum op een andere manier. Namelijk door uniek te zijn. Op een positieve manier. NilsHolgersson staat garant voor koddige one-liners, en claud voor zijn ongezouten filosofie. En dit doet niemand anders ze na.
Beste Superlid: Bierbuikje en Fiegel5. Bierbuikje bewees mij het afgelopen jaar echt dat hij de titel 'superlid' waardig is. Niemand anders kan zo enthousiast meedoen met rollenspelen als hij, diegene die gang-scene (als één van de weinige) kleur blijft geven. :D En Fiegel5 heeft de titel ook erg verdiend. Niet vanwege vele aanwezigheid, maar vanwege positieve aanwezigheid. Hij staat voor eerlijkheid, openheid en vertrouwen, wat zorgt voor fijne gesprekken waarin schaamte geen optie is. Hulde daarvoor!
Beste Megalid: Phoenyxar en Bassieboy35. Mijn Gód, wat is deze keuze moeilijk. Uiteindelijk waren er een stuk of vier Megaleden waartussen ik écht zat te twijfelen, dus ik heb de knoop maar doorgehakt. Phoenyxar en Bassieboy35... "Megalid" staat jullie op het lijf geschreven. Dankzij jullie ontzettend grote vriendelijkheid en behulpzaamheid. ;):D
Beste Moderator: VWO-er en Megadreams. VWO-er heeft dit jaar keihard gewerkt aan het updaten en bugfixen van het forum, waar wij nu allemaal profijt van hebben. Alleen al daarom verdient hij deze titel, maar buiten zijn werkzaamheden is hij ook nog een gezellig lid. Megadreams straalt altijd gezelligheid uit, en verdient de titel tevens door zijn goede inzet voor het forum en voor OWN! :tu: (Ook bij de moderators heb ik keuzes moeten maken... jullie maken het me ook niet makkelijk zeg! :D)
Beste Sfeermaker: nyltje en commando. Ik heb dit jaar om niemand zo vaak moeten lachen als om nyltje. Regelmatig als ik mij somber voelde, was daar nyltje die het voor elkaar kreeg om mij weer vrolijk te stemmen. :) En dan hebben we ook nog commando. Hij zorgt er voor dat de gezellligheid op het forum 's nachts gewoon door gaat. Om 4.30 's nachts kan je met hem gesprekken hebben die variëren van ingewikkelde poëtische levensbeschouwing, tot verhalen over Koekie Monster die dreigbrieven verstuurt vanuit een TBS-kliniek. Ik zou bijna vragen of er twéé Sfeermaker-awards mogen worden uitgereikt... xD
Beste Modder: mekane. Hij verdient deze trophy echt, want hij heeft ons dit hele jaar door met leuke mods lopen verwennen, iets dat weinig mensen nog doen. Natuurlijk haalt hij nog niet het niveau van iemand als Puma, maar ik heb Puma nog niets nieuws zien maken dit jaar, en dit is de Forumawards >2012< tenslotte. Dutchy3010 en PatrickW zijn natuurlijk nog wél actief bezig met DYOM, maar op hen mag ik niet stemmen helaas.
Beste Multiplayer: Svenie en .Nicole.. Svenie, omdat ik van hem de meeste kogels heb moeten wegpulken na het laatste MTA-event. .Nicole., omdat zij regelmatig bezig is geweest met maps maken voor haar gang, North Storm. Verder weet ik weinig van multiplayer af, dus folter mij niet als ik enkele grootheden mis.
Beste GTA IV kenner: -
Beste GTA Trilogy kenner: -
Beste Classies kenner: RomanticEvil. Wie zeg je? RomanticEvil? Die gast heeft maar een totaalaantal berichten van drie en ze zijn ook nog eens nagenoeg hetzelfde. Yep. Is dit een stom grapje? Nope. Persoonlijk vind ik deze award een beetje nutteloos. Er zijn in het hele jaar maar een paar posts gezet in het Classies-forum. Aan de hand daarvan moet ik dus mijn oordeel vellen, en dan kom ik op RomanticEvil terecht. :)
Beste Debater: Grand Theft Auto TOM en Teh_Ninja. Wederom was het lastig kiezen, en wederom moet ik me weer schuldig voelen naar de mensen toe die ik hier niet bij kan zetten. Echter, Grand Theft Auto TOM en Teh_Ninja zijn bij mij altijd al in positieve zin opgevallen als het ging om volwassen en goed discussiëren. Ik hoop dat deze award voor één van jullie wordt! ;)
Beste Modificatie: -
Beste Project: The City! Supergoed bedacht concept, brengt meteen de hele competitieve sfeer van Gangs & Corporations wat meer naar voren. Daarom verdient dit project, ondanks alle concurrentie, zeker haar plekje hier! ;)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Beste lid: Sammie_Gta, NilsHolgersson

Beste Superlid: Commando, SpacyColours

Beste Megalid: Boertijger, Phoenyxar

Beste Moderator: Megadreams, Kloep

Beste Sfeermaker: SpacyColours, Commando

Beste Modder: Puma

Beste Multiplayer: Multi Theft Auto (mta)

Beste GTA IV kenner: -

Beste GTA Trilogy kenner: -

Beste Classies kenner: -

Beste Debater: Phoenyxar

Beste Modificatie: Dessign Your Own Mission (DYOM)

Beste Project: OWN


Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Beste lid: NilsHolgersson

Beste Superlid: Bierbuikje

Beste Megalid: Silverbyte

Beste Moderator: A.M.A.B.

Beste Sfeermaker: Nilsholgersson

Beste Modder: -

Beste Multiplayer: -

Beste GTA IV kenner: -

Beste GTA Trilogy kenner: -

Beste Classies kenner: -

Beste Debater: NandroDavids Jowx

Beste Modificatie: -

Beste Project: -


>>> Door Dutchy3010: Geen GM's (of admins) nomineren, svp.<<<

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het altijd onmogelijk om zo'n lijstje in te vullen, omdat ik andere daarbij teniet doe.

Daarom onthoud ik mij het liefst van stemmen, omdat iedereen wel iets goeds verdient. Aangezien ik deze post dan net zo goed niet had kunnen maken, kies ik voor iedereen die genomineerd kan worden _O_.

Beste lid:∞

Beste Superlid:∞

Beste Megalid:∞

Beste Moderator:∞

Beste Sfeermaker:∞

Beste Modder:∞

Beste Multiplayer:∞

Beste GTA IV kenner:∞

Beste GTA Trilogy kenner:∞

Beste Classies kenner:∞

Beste Debater:∞

Beste Modificatie:∞

Beste Project:∞


En aangezien dit niet mogelijk is... heb ik geen andere optie dan blanco te stemmen :sigaar: .

Beste lid:

Beste Superlid:

Beste Megalid:

Beste Moderator:

Beste Sfeermaker:

Beste Modder:

Beste Multiplayer:

Beste GTA IV kenner:

Beste GTA Trilogy kenner:

Beste Classies kenner:

Beste Debater:

Beste Modificatie:

Beste Project:


Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste lid: Davedavy. Ik vind dat hij een uitstekend lid is geweest het hele afgelopen jaar door zijn inzet voor OWN, hij is aardig tegen andere mensen op het forum en hij's altijd in voor een praatje. :)
    Beste Superlid: SpacyColours is wat mij betreft de beste. Altijd vrolijk, altijd praatgraag, altijd aardig.. :)
    Beste Megalid: Bij deze nomineer ik BoerTijger. Prima megalid en hij verzet bergen werk bij OWN.
    Beste Moderator: Hierbij nomineer ik VWO-er, voor zijn uitstekende Calired-skin maar vooral door zijn goede optreden. Is in mijn imo een van de beste mode die hier heden ten dagen rondloopt. :tu:
    Beste Sfeermaker: SpacyColours, reden lijkt me wel duidelijk, check anders beste superlid.
    Beste Modder: Helaas heb ik hier te weinig kennis van om een oordeel te geven.
    Beste Multiplayer: Hanneswasco en Basss, deathmatchen tegen hun is echt niet meer leuk, veel te goed. :(
    Beste GTA IV kenner: Helaas kan ik geen oordeel vellen omdat ik me te weinig ophoud in die
    fora.
    Beste GTA Trilogy kenner: Kan ik helaas geen oordeel over vellen wegens te weinig activiteit in
    de desbetreffende fora.
    Beste Classics kenner: Geen oordeel wegens te weinig kennis van deze Classics. :(
    Beste Debater: thebig, altijd uitstekende argumenten, goed onderbouwd ook, klaar in een debat.
    Beste Modificatie: Geen oordeel, wegens te weinig kennis. :(
    Beste Project: OWN, sinds ik mijn wedertoetreding tot dat genootschap heb ik meer en meer bewondering gekregen voor die mensen. Hoe we elke keer weer zo'n editie maken en online zetten, en wat voor een bergen werk er achter de schermen wordt verzet door mensen. Chapeau! :bier:

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Beste lid: -

Beste Superlid: -

Beste Megalid: Gta Ripper, Phoenyxar

Beste Moderator: Svenie, VWO-er

Beste Sfeermaker: SpacyColours

Beste Modder: -

Beste Multiplayer: -

Beste GTA IV kenner: Hanneswasco

Beste GTA Trilogy kenner: VWO-er

Beste Classies kenner: Svenie

Beste Debater: -

Beste Modificatie: -

Beste Project: Sportkenners 2012


Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites


  • Beste lid: Davedavy
    Beste Superlid: PrioXCoMBo, Cabyon
    Beste Megalid: Jesperkaj, Phoenyxar
    Beste Moderator: VWO-er
    Beste Sfeermaker: -
    Beste Modder: -
    Beste Multiplayer: Megadreams
    Beste GTA IV kenner: Svenie
    Beste GTA Trilogy kenner: Svenie
    Beste Classies kenner: Svenie
    Beste Debater: -
    Beste Modificatie: Design Your Own Mission
    Beste Project: Design Your Own Mission

Link to comment
Delen op andere websites

Beste lid: Basssss

Beste Superlid: Die Hard, Fiegel5

Beste Megalid: Phoenyxar, Gta Ripper

Beste Moderator: -Matthijs-, Flitskikker

Beste Sfeermaker: Bodemloos, Gtaboy107

Beste Modder: Puma, Mythbuster

Beste Multiplayer:

Beste GTA IV kenner:

Beste GTA Trilogy kenner:

Beste Classies kenner:

Beste Debater:

Beste Modificatie: Green Light District, DYOM

Beste Project: Application Narrator, The City


Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste lid: -
    Beste Superlid: -
    Beste Megalid: -
    Beste Moderator: -
    Beste Sfeermaker: -
    Beste Modder: -
    Beste Multiplayer: -
    Beste GTA IV kenner: -
    Beste GTA Trilogy kenner: -
    Beste Classies kenner: -
    Beste Debater: -
    Beste Modificatie: -
    Beste Project: -

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste lid: Basssss
    Beste Superlid: SpacyColours
    Beste Megalid: Bassieboy35
    Beste Moderator: Megadreams
    Beste Sfeermaker: SpacyColours
    Beste Modder: Geen mening.
    Beste Multiplayer: Megadreams
    Beste GTA IV kenner: Phoenyxar
    Beste GTA Trilogy kenner: Geen mening.
    Beste Classies kenner: Geen mening.
    Beste Debater: Wesley_GTA
    Beste Modificatie: DYOM
    Beste Project: OWN

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...