Jump to content

Wat is de beste/mooiste cover van GTAIII?


Dotz

GTA III Covers  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de mooiste cover?

    • Cover 1
      16
    • Cover 2
      16
    • Cover 3
      0
  2. 2. Welke covers ''bezit'' jij?

    • Cover 1
      7
    • Cover 2
      22
    • Cover 3
      0
    • Ik bezit GTA III niet.
      5


Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    8

  • Dutchy3010

    2

  • Foreigner97

    2

  • Oswald

    1

Cover 1 is natuurlijk de typische GTA-cover die we al jaren kennen en zien, maar voor mij is cover 2 dé GTA III-cover. Inmiddels heb ik GTA III volgens mij 4 keer aangeschaft (kapot, kwijt, enzovoort) en telkens had het die cover. Ik ken GTA III dus niet anders dan met die cover :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bezit Cover 2, maar Cover 1 vind ik toch wel de mooiste. Dat soort design hoort voor mij toch wel bij elke GTA, meestal overzichtelijk met veel verschillende personen/dingen te zien. Ik hoop dat de cover van GTA V hetzelfde ontwerp heeft. ;tu;

Link to comment
Delen op andere websites

Cover 1 is natuurlijk de typische GTA-cover die we al jaren kennen en zien, maar voor mij is cover 2 dé GTA III-cover. Inmiddels heb ik GTA III volgens mij 4 keer aangeschaft (kapot, kwijt, enzovoort) en telkens had het die cover. Ik ken GTA III dus niet anders dan met die cover smile3.gif

Cover 2 vind ik ook héél erg gaaf, als ik cover 2 zie denk ik ook altijd weer terug aan die keer dat ik als jochie een verbeterde GTA1 verwachte (GTA2 heb ik pas na GTAIII gespeeld). Toen het spel opgestart was zag ik opeens dat het ''van achteren'' was en niet ''van boven''! Pas na twee maanden kwam ik erachter dat er méér dan Portland was ( :7 ). Ik sprak zo goed als geen Engels, dus ik wist van niets.

Cover 1 is overigens pas ná cover 2 gemaakt, dacht ik.. Wellicht dat een andere volgorde van de covers in de OP logischer was geweest maar dat boeit eigenlijk geen ene reet.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik eerst maar beginnen met de cover waar ik het minste mee heb. Als je bij cover 3 de tekst Grand Theft Auto III zou weghalen en het logo van Rockstar zou ik zelfs nauwelijks weten dat dit een Grand Theft Auto game is. Het lijkt eerder van een andere maker te zijn en dan nog een spel dat of wel over een misdadiger gaat of anders iemand in James Bond style. Misschien een rare vergelijking maar daar lijkt het toch echt wel op.

Cover 1 & 2 zijn dan weer wel GTA Stijl waar je zonder het RockStar logo en de tekst Grand Theft Auto III gerust kunt zien dat het inderdaad een Grand Theft Auto game is. Maar zoals andere hier in het topic ook al aangaven is Cover 1 gewoon de pure GTA Stijl en straalt dat gewoon GTA uit. Voor mij is Cover 1 dan ook de mooiste cover voor Grand Theft Auto III.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vind ik Cover I het mooiste, omdat het de standaard GTA-cover is, maar vergeleken met de andere GTA-covers is deze best wel lelijk, slechte kleurkeuze.

*wandelt even naar zijn kast met GTA's, het is eigelijk meer een schapje* - Zelf heb ik blijkbaar Cover II en ik vind ze niet echt goed passen, maar zo is het dan maar zeker, dat ding staat zijwaards op zijn schap dus meer dan "Grand Theft Auto III" zie ik toch niet :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Cover 2, ik bezit ook cover 2. Gewoonweg niet de gebruikelijke cover voor een gtagame, maar het valt me in de smaak.

Maar wél de gebruikelijke cover van GTA III! Ik vind Cover 1 ronduit lelijk. Cover 2 mist wat mij betreft de GTA-vibe, zoals theGuardian al zei, verder geen lelijke cover wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat dacht ik dus ook. Niks tegen de andere covers, maar ik prefereer de herkenbaarheid van de eerste cover.

Overigens heb ik GTA III op Steam gekocht en dus geen hoesje.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...