Jump to content

Have a Heart


Bossinkje

Recommended Posts

Hoi,

Hele tijd niet geweest hier, maar nu toch weer terug. Inmiddels met Xbox 360, en natuurlijk ook GTA IV. Druk bezig met de missies, zit nu bij de missie 'Have a heart'. Op zich een simpele missie had ik gelezen op WikiGTA, maar de missie start niet op bij mij. Als ik in de marker loop, start de cutscene, zoals het hoort. Is vervolgens de cutscene afgelopen, of druk ik hem weg, dan wordt het beeld zwart, en gebeurd er verder niks mee. Dacht dat het eerst aan mij lag omdat ik zo ongeduldig ben, maar ook na een paar minuten gebeurt er nog niks. Weet niet of het topic hier goed staat, maar heeft iemand hier misschien een idee hoe dit komt, en wat ik er eventueel aan kan doen? Heb verder tijdens het spelen nergens last van, spel doet het prima. Ook geen krassen op de CD..

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd. Loopt het hele spel vast? Ik bedoel, kan je bijvoorbeeld op esc. drukken om op het menu te komen? Of als je naar het bureaublad gaat, komt er dan 'reageert niet' te staan bij het taakbeheer?

Heb het verder even gegoogled, maar dit probleem is nog niet vaker behandeld.

@Guard Oeps, pardon.

>>> Door Guardian1980: Even goed lezen, hij speelt op de Xbox 360.<<<

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je toevallig ook andere missies doen? Zo ja, dan raad ik je aan om eerst een van deze te doen. Ik denk namelijk dat er een bug zit in de savegame. Als je geen andere missies kan doen zou je denk ik op een eerdere save verder moeten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan dan niks meer doen. Niet meer naar menu of zoiets, enige wat ik kan is de Xbox uitzetten en dan weer aandoen. Kan op dit moment volgens mij geen andere missies doen. Zal morgen eens proberen om op een andere savegame verder te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

een idee of zeker weten dat 't niet aan je schijf ligt is de gta IV installeren op de xbox, als ie gewoon 100% geinstalleerd op de xbox dan ligt 't niet aan het schijfje maar dan denk ik de Savegame, en wat voor Xbox heb je? oude modellen bij mijh althans werkten de lasers niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het zal een bug zijn geweest die de marker plaatste, terwijl je nog niet zover was dat je de missie kon spelen. Door door de marker te lopen startte je de cutscene, waarna het spel crashte omdat je nog niet zover in het spel was dat je die missie kon doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...