Tokyo
Toronto
Bangkok
Bogota
vond ik op de zogezegde site van francis int. Airport
maar er stond ook Miami en san andreas tussen, volgens mij stelt die Miami niet vice city voor, omdat gta3 zich in 1999/2000 afspeeld
ik denk dat dit keer een echte stad wordt gebruikt :huh:
waar zal deze GTA zich afspelen? - JA, waar?
Geplaatst op 11 juli 2005 - 20:24
zou wel leuk zijn een echte stad
of nederland zodat je in je eigen straat kan rijden een beetje de buren opblazen hahahah
dat lijkt me ook leuk tis hier wel saai vergeleken bij amerika enzo maar met die misies en wat je zelf allemaal kan uithalen kan het best spannend worden B) :lol:
of nederland zodat je in je eigen straat kan rijden een beetje de buren opblazen hahahah
dat lijkt me ook leuk tis hier wel saai vergeleken bij amerika enzo maar met die misies en wat je zelf allemaal kan uithalen kan het best spannend worden B) :lol:
Geplaatst op 12 juli 2005 - 09:30
ik denk dat het niet Tokyo Toronto Bangkok Bogota zal zijn oor maar eerder new york ofzo zou wel wijs zijn dat et eens een stad uit europa zou zijn maar dat denk ik nie
Geplaatst op 13 juli 2005 - 11:34
Als het maar Speelbaar en Realistisch blijft
Wat ook vet zou zijn, in New York... msschien zelfs in de jaren 30... :rolleyes:
Wat ook vet zou zijn, in New York... msschien zelfs in de jaren 30... :rolleyes:
>>> Door Joriz: Erotische afbeelding uit handtekening verwijderd<<<
>>>Door P-Jamma: Dus Joriz houdt niet van vrouwelijk naakt?<<<
Check: www.koenvangeel.deviantart.com!
>>>Door P-Jamma: Dus Joriz houdt niet van vrouwelijk naakt?<<<
Check: www.koenvangeel.deviantart.com!
Geplaatst op 19 juli 2005 - 22:49
Ik hoop dat die gasten bij R* verstandig zijn en wat steden uit Amerika pakken, en niet die Chinese shit.. Ook hoop ik geen EU ofzo! 
Maarrr, Ik heb gekozen voor Toronto, Canada spreekt me 't meeste aan, toch hoop ik dat 't in de USA afspeelt. Ook hoop ik niet dat 't een fictieve stad word, wel een andere naam, maar gebaseerd op een echt stad.
Maarrr, Ik heb gekozen voor Toronto, Canada spreekt me 't meeste aan, toch hoop ik dat 't in de USA afspeelt. Ook hoop ik niet dat 't een fictieve stad word, wel een andere naam, maar gebaseerd op een echt stad.
Dit bericht is aangepast door Bobbiescie: 19 juli 2005 - 22:50
Bob A.K.A. Bobbiescie.. ©®™
Geplaatst op 19 juli 2005 - 22:58
ik hoop wel EU
is weer is wat anders...
is weer is wat anders...
● ● ● ● ● "ZooMumba, kinderschoenen en dating voor 50-plussers" ● ● ● ● ●

Forum Regels ● Forum FAQ ● Helpdesk ● Moderatieteam ● PB ● E-mail ● Jowx

Forum Regels ● Forum FAQ ● Helpdesk ● Moderatieteam ● PB ● E-mail ● Jowx
Inloggen
Registreren
Helpdesk