Jump to content

Kan codes voor GTA IV niet vinden


rich44b

Recommended Posts

ik heb gta IV gekocht maar waar kan ik het serial code en unlock code vinden plzz help

Hoort hier idd niet thuis, maar zal wel snel genoeg verplaatst worden.

>>> Door Thundercover: Bij dezen dus een eigen topic gegeven. :)<<<

Heb je het op Steam gehaald of de 'gewone' discversie?

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Je serial code vind je op de achterkant van je handleiding indien je deze game aangekocht hebt in een winkel. Mocht je deze online gekocht hebben vind je de serial code in een factuur mail die je ontvangen hebt. De serial code herken je altijd aan dit formaat: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

De unlock request code verschijnt dan weer tijdens de installatie van het spel. Dit is dus nadat je je serial code hebt ingevoerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar via Steam wordt het spel automatisch geactiveerd. Ten minste, dat is bij mij zo.

Normaal wel inderdaad. Maar zo te zien gaat het voor hem niet automatisch of het moest illegaal gedownload zijn. Mocht het legaal zijn en niet automatisch gaan moet hij het manueel doen zoals op bovenstaande manier beschreven staat.

Link to comment
Delen op andere websites

dank julie wel maar er moet nog een code erna ingevoerd worden unlock code en waar staat die??

en als ik het wil spelen krijg ik fout gta IV

>>> Door Guardian1980: Als het laatste bericht ook al op jouw naam staat, mag je op bewerken drukken en je post aanvullen. Het creëren van een dubbelpost is niet wenselijk ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Met Windows 7 wordt de serial code als het goed is automatisch gemaakt (tenzij je een CD hoesje hebt)

Met Windows 8 wordt de serial code niet geactiveerd, dit moet handmatig gebeuren!

TheGuardian heeft hiervoor de juiste site al aangegeven, hier kan je de codes invullen die je bij het spel hebt gekregen

Wanneer je dit hebt gedaan en het spel werkt nog steeds niet, kan het zijn dat je nog Games For Windows LIVE en Rockstar Social Club moet installeren

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...