Jump to content

The Snow Storm, hoe politie te omzeilen?


msnguy

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben nu, al zeker voor de tiende keer, bezig met de missie "The Snow Storm". Ik heb de tips op WikiGTA al opgevolgd, maar hoe meer Politiemensen in doodschiet, hoe meer er erbij komen. Lopend en schietend (met een SMG) werkt ook niet omdat er al snel veel politie achter je staat. Ook die Jetmax ligt nooit aan dat haventje als ik arriveer bij het Hospital. Hoe kan ik die politie het beste ontlopen? Snel rennen naar een auto/het haventje helpt ook niet, omdat er zoveel politie is, dat je dood bent voor je uberhoupt in de buurt bent. Help!

Bewerkt: door msnguy
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd deed bij die missie is meteen via dezelfde manier naar buiten rennen als dat je binnen kwam en dat zonder te schieten. Je moet dan wel volledige health + armor hebben omdat ereen paar agenten zijn die op je zulle schieten maar als je die negeert moet het lukken. Buiten staat dan links van je een Bobcat verborgen. Die kun je stelen en zo aan de politie ontsnappen

De Jetmax heb ik nog nooit gebruikt want ik wist niet dat die er ook was dus misschien werkt deze manier beter voor je :puh:

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd doe is een trucje die ik op het internet heb gevonden. Zodra de politie achter je aan zit moet je naar een grote ruimte in het verlaten ziekenhuis en daar kan je door een raam uit het gebouw springen. Je zal nu maar één of twee agenten tegen komen die je makkelijk kan vermoorden. Wanneer je dat eenmaal hebt gedaan moet je met de Jetmax wegvaren richting South Bohan om de missie te voltooien. De politie zal je dan vanzelf kwijtraken.

Maar omdat dit nogal ingewikkeld klinkt heb ik hier een video voor je. Misschien is de kwaliteit niet al te best. Maar op 2:11 minuten begint de ontsnapping.

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Maar staat de Jetmax er ook niet als je uit het ziekenhuis komt? Want als je het ziekenhuis uitloopt en je gaat naar links, zie je een trap met de Jetmax.

Dat was bij mij wel het geval.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tip is om niet te lang te wachten als je de coke hebt en het ziekenhuis wordt belaagd door agenten. Want hoe langer je wacht, hoe meer je genoodzaakt bent om agenten neer te schieten, en hoe meer er bij zullen komen.

Het beste is is dat je ervoor zorgt dat in ieder geval je health helemaal vol is als je het kamertje met de coke binnenloopt. Dan schiet je de twee personen neer, pak je de armor die er ligt, en loop je weg met de coke, zo snel mogelijk. Er zal dan een Bobcat staan voor de parkeerplaats voor het ziekenhuis. Stap erin, en rijd weg. Het kan lastig zijn om de politie kwijt te raken in Algonquin, aangezien er op elke hoek van de straat een agent staat, maar het is zeker mogelijk.

Op deze manier is het mij ook gelukt in 3 pogingen. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel voor jullie tips! Volle Armor en Health hielpen bij mij amper, maar die tip met die raam ga ik sowieso proberen en dan via daar in die Bobcat (of hopelijk toch de Jetmax) te kunnen komen. Straks maar eens weer een poging wagen, als het gelukt is zal ik het jullie melden!

Link to comment
Delen op andere websites

Als het nog niet te laat is heb ik nóg een filmpje. Deze heeft een totaal alternatieve wijze omdat deze gebruik maakt van een ladder achter het ziekenhuis, waardoor je van boven kan schieten en dus minder damage krijgt. Echter wordt er wel weer gebruik gemaakt van de Jetmax die er hoort te staan, maar die er bij jou blijkbaar niet spawnt.

@Guardian: Dat maakt het alweer een stukje makkelijker voor MSNguy :)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...