Jump to content

Knight Rider Bug


Valadia

Recommended Posts

Geachte,

Een poosje geleden heb ik via Youtube een mod gevonden waarmee je als Knight Rider kan spelen.

Nadat ik deze had geinstaleerd met SAMI (San Andreas Mod Installer) crashte de game.

Toen ik hem wou wissen met SAMI stond er dat het gelukt was..

Maar toen ik het spel weer ging spelen, met de wetenschap dat de mod weg was..

WAS HIJ ER NOG STEEDS..

Nu heb ik geprobeerd GTA:SA opnieuw te installeren..

Ik heb zelfs een ISO gedownload van TPB om te kijken of die wel werkt maar zelfs daarbji krijg ik hetzelfde resultaat.

Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben.

Met Vriendelijke Groet,

Valadia

(Link naar de mod http://www.moddb.com/mods/gta-knight-rider/downloads/gta-knight-rider-v02a)

Bewerkt: door Valadia
Link to comment
Delen op andere websites

SAMI is dan ook een niet zo goede manier om dergelijke mods te installeren, en zo brengt ook het deïnstalleren ervan problemen met zich mee. Ik raad je aan om eens te kijken naar de IMGTool, je moet het wel eigenhandig doen maar geloof me, het bespaart je een hoop problemen. Hier is een linkje naar de IMGTool (http://grandtheftaut.../IMG_Tool;44920) en er is ook op het forum een tutorial over het installeren en deïnstalleren van zulke modificaties. Succes !

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

SAMI is dan ook een niet zo goede manier om dergelijke mods te installeren, en zo brengt ook het deïnstalleren ervan problemen met zich mee. Ik raad je aan om eens te kijken naar de IMGTool, je moet het wel eigenhandig doen maar geloof me, het bespaart je een hoop problemen. Hier is een linkje naar de IMGTool (http://grandtheftaut.../IMG_Tool;44920) en er is ook op het forum een tutorial over het installeren en deïnstalleren van zulke modificaties. Succes !

Ik ben reeds bekend met IMG.. Maar ik had er zelf nog niet aan gedacht..

Maar is het niet raar dat ik een ANDERE GTA heb gedownload, en dat de mod er nog steeds inzit?

Ook heb ik alle user files verwijderd.

Update

Ik heb alle files die bij de mod zaten verwijderd met IMG..

Toch zit het er nog steeds in :/

Bewerkt: door Valadia
Link to comment
Delen op andere websites

Illegale manieren, daar wordt op dit forum niet over gesproken dus dat is al volledig uit den boze ;)

Je moet San Andreas helemaal verwijderen vooraleer je het opnieuw probeert te installeren. Enkel de user files verwijderen helpt niet: dit zijn enkel savegames en muziek die je er zelf kan inzetten.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder GTA SA en installeer het opnieuw.

Daarna installeer je Knight Rider mod met Spark, een veel betere alternatief voor IMG Tool.

Voor je mods gaat installeren, maak alvast een hele backup van je gta3.img, player.img en de overige .dat en .cfg bestanden.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het proberen, alvast bedankt voor jullie attentie!

Illegale manieren, daar wordt op dit forum niet over gesproken dus dat is al volledig uit den boze

Volgens mij is het legaal als men een legale versie van het spel heeft gekocht, maar dit weet ik niet zeker hoor!

Bewerkt: door Valadia
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het proberen, alvast bedankt voor jullie attentie!

Illegale manieren, daar wordt op dit forum niet over gesproken dus dat is al volledig uit den boze

Volgens mij is het legaal als men een legale versie van het spel heeft gekocht, maar dit weet ik niet zeker hoor!

Voor zover ik weet blijft dit illegaal, maar ik kan het fout hebben. (al lijkt het me sterk dat dit dan legaal word)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is volgens mij wel legaal als je het originele spel hebt gekocht.

Ik heb het originele spel gekocht in september 2006 en is het dus een V2.0, dus onmodbaar.

Maar voor vele scripts zoals .asi mods heb ik de V1.0 US nodig en dat werkt allemaal prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...