Jump to content

Cleaned The Main Streets wil niet lukken


cavorpa

Recommended Posts

Hallo,

Ben al tijdje bzig om the achievment:Cleaned The Mean Streets te krijgen. Heb al meer dan 20 kills op the rondom crimes en alle moste wanted gedaan. Zit al boven de 50 kills maar heb the achievment nog steeds niet. Ik heb geen cheats gebruikt. Dus vind beetje raar. Wie kan me helpen?

gr Cavorpa

Bewerkt: door cavorpa
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gezien zou je hem gewoon moeten krijgen als je echt 20 random crimes (in de politiecomputer onder 'Crimes in Progress' als ik het goed heb..)

Je zou het een dag later (niet in-game, dus morgen..) nog eens kunnen proberen, dan heb je kans dat je hem wel ineens krijgt.

Heb je toevallig cheats gebruikt? Een aantal cheats blokkeren enkele Trophies / Achievements, waaronder Cleaned The Mean Streets. Woeps, niet goed gelezen.. :$

Most Wanted heeft hier niets mee te maken, daarvoor moet je op elk eiland (Dukes, Broker of Bohan / Algonquin / Alderny) de Most Wanted lijst afwerken, 20 per eiland uit m'n hoofd.

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Had je al op de Wiki gekeken? Voor deze achievement moet je 20 "current crimes" hebben opgelost, het gaat er niet om hoeveel criminelen je hebt doodgeschoten. Stel dat je bij een gang-gerelateerd misdrijf 10 criminelen hebt doodgeschoten, dan telt dat als 1, en niet als 10. In de statistieken is terug te vinden hoeveel je er al hebt gedaan: Stats -> Score -> Vigilante levels done. Hierbij moet je de 20 halen. Als dit het al wel het geval is, moet je eens even tussen je behaalde achievements gaan speuren; misschien heb je hem al wel behaald maar heb je de melding gemist.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...