Jump to content

A2 Racer.


Sir_Ballas

Recommended Posts

voor iedereen die dit nog speelt (of kan spelen :puh:)

ik heb 2 en 3, beide doen het niet omdat ik een te nieuwe computer heb die te snel is. meestal als je een spel niet kan spelen is je computer te oud of gaat hij dood aan lag. hoe zit dit bij jullie, en wat vinden jullie van dit spel?.

Link to comment
Delen op andere websites

voor iedereen die dit nog speelt (of kan spelen :puh:)

ik heb 2 en 3, beide doen het niet omdat ik een te nieuwe computer heb die te snel is. meestal als je een spel niet kan spelen is je computer te oud of gaat hij dood aan lag. hoe zit dit bij jullie, en wat vinden jullie van dit spel?.

Het spel laggt niet, maar bouwt alles te snel op waardoor je het niet bij kan houden :puh:

Maar het spel: geniaal _O_

Vroeger helemaal kapot gespeeld :puh:, echter ben k m kwijtgeraakt en nooit meer terug gevonden :-(

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk doet hij het wel, maar ik krijg alles in negatief en zodra ik in het menu ben sluit hij af :puh:. maar je hebt gelijk, geniaal spel. ik herinner me nog dat in A2 Racer III duitsland het alleen deed als je de graphics op zijn laagst zette, anders kwam je niet vooruit :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog dat ik vroeger 'A2 Racer: De politie slaat terug' helemaal kapot gespeeld heb. Kan me herinneren dat de game niet super goed was, maar het was een van de eerste games die ik speelde dus ik had niks om het mee te vergelijken dus ik wist toen niet beter. Heb hem trouwens nog steeds in de kast staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog dat de characters die je speelt echt van die stereotypetjes waren. Jammer dat Davilex zich tegenwoordig alleen nog maar op software richt en niet meer op games. Heb bijvoorbeeld toen ik klein was ook nog een paar Redcat games gespeeld, en die waren ook van hun.

Link to comment
Delen op andere websites

voor iedereen die dit nog speelt (of kan spelen :puh:)

ik heb 2 en 3, beide doen het niet omdat ik een te nieuwe computer heb die te snel is. meestal als je een spel niet kan spelen is je computer te oud of gaat hij dood aan lag. hoe zit dit bij jullie, en wat vinden jullie van dit spel?.

Het spel laggt niet, maar bouwt alles te snel op waardoor je het niet bij kan houden :puh:

Maar het spel: geniaal _O_

Vroeger helemaal kapot gespeeld :puh:, echter ben k m kwijtgeraakt en nooit meer terug gevonden :-(

Dat dus...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik speel A2 Racer 3 nog wel eens en bij mij werkt hij prima, alleen Tour Germany werkt niet vanwege verkeerde spawnplaces voor de auto waardoor ik de race niet kan rijden. Tour England doet het wel gewoon goed. :Y

ik heb op youtube gezien dat de spawnplaces hetzelfde zijn in duitsland als in engeland (slechte grammatica :7), daardoor spawn je op de verkeerde plekken waar je niet kan bewegen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Dit was voor mij een van de eerste spelletjes die ik op een computer gespeeld heb, vandaar dat ik ook vroeger erg veel racegames speelde.

Ik moest erg lachen toen ik verleden week dit nummer van RedCat hoorde:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was voor mij een van de eerste spelletjes die ik op een computer gespeeld heb, vandaar dat ik ook vroeger erg veel racegames speelde.

Ik moest erg lachen toen ik verleden week dit nummer van RedCat hoorde:

*!!!* Warning: Nostalgia overdose *!!!*

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 4 weken later...

Ik heb de originele A2 racer nog :D

Ik heb 1 nooit gehad (ik probeerde er destijds wel steeds aan te komen). wel 2,3,4, vakantie racer, grachten racer & Amsterdoom :D

By the way: Wel baas dat je een Pentium 2 PC nog hebt staan. De mijne van 450mhz (ook P2), dient nu als tafeltje XD Maar hij doet het wel nog. Echt geniale apparaten zijn dat.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...