Jump to content

pull over


LCPDFR

Recommended Posts

''Pull over'' betekent dat politieagenten je auto stil willen zetten om één of andere reden. Dus wat bedoel je precies? Wil je politiemissies doen? Of bedoel je misschien een P.I.T. Maneuver?

Het beste omschrijf je nog even duidelijk wat je wilt, dan kunnen wij beter antwoord geven ;)

Oeps, was eventjes afk en iwantgta5 was me voor.

Mijn vraag blijft hetzelfde: wat wil je precies? Heb je een vraag over een mod, of wil je een politiemissie doen?

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

De namen die in die computer staan maken volgens mij voornamelijk deel uit van de Most Wanted zijmissie ( http://nl.wikigta.or...anted_(GTA_IV ). Je hoeft de namen dus niet zelf in te voeren, maar je vindt ze onder het linkje 'Most Wanted' in de politiecomputer. Mocht je toch een lijst of iets dergelijks willen, in dit filmpje staan ze allemaal.

Er zijn ook personen die je om moet brengen tijdens missies, maar die namen zul je doorkrijgen bij de desbetreffende missie. Verder staan Little Jacob en nog een aantal personages uit de verhaallijn in de computer, maar dit is gewoon voor de grap.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...