Jump to content

Blood Brothers keuze


-MessiaX-

Recommended Posts

Ik ben nu momenteel bij een missie, waar ik eigenlijk niet wil kiezen... Of beter gezegd: Wel wil kiezen, maar het niet kan op de manier hoe ik het wil :puh:. Je moet een van de McReary's vermoorden, maar ik vind ze beide gewoon crap. Nou ja om een lang verhaal kort te maken: Nu heb ik helemaal geen zin meer om die missie te doen :D Heeft deze missie veel effect op de rest van het verhaal of niet?

>>> Door Hanneswasco: Topic afgesplitst van GTA IV: De Storyline.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als je kijkt op de Wiki, zie je dat de keuze weinig uitmaakt voor de rest van het spel. Het levert hooguit een extraatje op.

Als je Francis vermoordt, gebeurt er zelfs helemaal niets. Als je Derrick echter vermoordt kun je, tot het uitspelen van de storyline, bellen naar Francis om je wanted level te laten verdwijnen. Dit kan alleen maar buiten de missies.

Zit er niet te lang mee: de keuze is niet heel erg belangrijk. Succes!

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt voor de berichtgeving... :tu:

Iene miene mutte... tien pond grutten, tien pond kaas... iene miene mutte is de baas! Maar jij mag de baas niet zijn, want jij bent nog veel te klein... Okiedokie, ik heb een target :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...