Jump to content

Beschrijf SA in één woord


Dutchy3010

Recommended Posts

Na het kijken van de geschiedenis van GTA bedacht ik me hoe geweldig ik SA vond, zeker het eerste jaar na uitkomst. Daarna dacht ik: wat vond ik zo geweldig aan SA? Hoe kan ik dat omschrijven?

Bij mij was het simpelweg het volgende woord: vrijheid.

Vond het helemaal geweldig om zo'n groot landschap te hebben. Alles mocht ik zelf bepalen. Zin in rondcruisen? Dan kon dat. Uitdagende missies? Had SA genoeg. Vliegen. Gangwars. Sportscholen. Gewone scholen... Je kunt het zo gek niet bedenken of het zat in SA. Daarom vond ik GTA IV niet zo leuk meer. Nieuwe engine, alles moet opnieuw worden uitgevonden. SA kon verder bouwen op wat ze eerder al hadden uitgevonden.

Wat vond jij het leukst aan SA? Hoe zal jij het beschrijven in één woord? Sfeer, muziek, gangsfeer, alles kan :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fedmas

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Faenty.

    2

  • SpacyColours

    2

Overdreven.

Maar het woord komt wel wat negatief over, terwijl ik daar niet op doel.

San Andreas is vergeleken met zijn voorgangers veel groter en uitgebreider, gewoon veel groter dan iets anders dat we al hadden gezien. Het was in al zijn aspecten overdreven. Op vlak van humor, missie's, voertuigen, kleding en al de rest gewoon. Maar dat paste allemaal goed bij mekaar. San Andreas is de overdreven GTA en heeft daarmee een richtpunt gezet voor alle andere uitgevers om proberen te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Divers. Maar dan ook in heel veel opzichten.

Kijk bijvoorbeeld naar de mogelijkheid wat betreft de activiteiten. Als je zin hebt in vechten, kun je een gangwar starten. Je kunt de wereld exploren, je kunt naar de boat school of zelfs met je vriendin daten als je daar zin in hebt.

Ook de wereld is erg uitgebreid en verschillend. Je hebt drie verschillende steden, elk met z'n eigen sfeer, kenmerken en gebouwen. Ook heb je vele bossen en zelfs een berg, met daarbij verschillende kleine dorpjes. Daarnaast is er nog een groot stuk woestijn, met een aantal dorpjes en zelfs je eigen vliegveld.

Ook als je kijkt naar de storyline: een doorlopende verhaallijn met daarin totaal verschillende, leuke missies in verwerkt. Zo moet je een trein achtervolgen op een dirtbike, een bouwplaats vernietigen, politie-motoren stelen, een vliegtuig kapen en zelfs een legerbasis binnendringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...