Jump to content

out off stock


asddsa

Recommended Posts

hallo allemaal. ik heb gta ctw al een tijdje op de psp en inmiddels al 100% uit gespeeld. maar nu zie ik nog steeds dat de micro smg out off stock is. weet iemand hoe dat verholpen kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, om de SMG en nog een aantal andere wapens (waaronder Revolver, Minigun,...) vrij te spelen dien je eerste de 'Fully Cocked Upgrade' te kopen in de Amnu Nation. (via je PDA) Deze kost zo'n $10.000. Eenmaal je deze gekocht hebt zijn normaliter alle wapens beschikbaar om te kopen. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, om de SMG en nog een aantal andere wapens (waaronder Revolver, Minigun,...) vrij te spelen dien je eerste de 'Fully Cocked Upgrade' te kopen in de Amnu Nation. (via je PDA) Deze kost zo'n $10.000. Eenmaal je deze gekocht hebt zijn normaliter alle wapens beschikbaar om te kopen. Succes!

- het gaat trouwens om de MICRO smg

die heb ik ook al. alle wapens zijn beschikbaar behalve de micro smg. de minigun en revolver zijn ook gewoon beschikbaar

Bewerkt: door asddsa
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even wat gegoogled en blijkbaar is dit een veel voorkomende bug in de PSP-versie van het spel. Zelf speel ik CW op de DS vandaar dat ik me dan ook niet bewust was van het feit dat deze bug bestond. Om nu een antwoord te geven op je vraag: de Micro SMG zal je, wat je ook probeert niet kunnen verkrijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even wat gegoogled en blijkbaar is dit een veel voorkomende bug in de PSP-versie van het spel. Zelf speel ik CW op de DS vandaar dat ik me dan ook niet bewust was van het feit dat deze bug bestond. Om nu een antwoord te geven op je vraag: de Micro SMG zal je, wat je ook probeert niet kunnen verkrijgen.

oke. jammer van die bug. alsnog bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...