Jump to content

Luister jij nog wel eens VC muziek?


Dutchy3010

Recommended Posts

Gisteren tijdens MTA SA met een stel forumleden kwam de vraag op of wij nog wel eens luisteren naar de muziek van oude GTA's, met name GTA Vice City. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zeker nog wel regelmatig luister naar die muziek. Soms zelfs de gehele radiozender, dan met name Emotion 98.3, maar soms ook Flash FM of Fever 105. Daarnaast heb ik een playlist in mijn mobiel met liedjes ontleend aan Vice City (Stories), zoals:

  • Toto - Africa
  • Buggles - Video Killed The Radio Star
  • Cutting Crew - I just died in your arms tonight
  • Foreigner - I want to know what love is
  • Culture Club - Do you really want to hurt me?
  • Foreigner - I've been waiting for a girl like you
  • Wang Chung - Dance Hall Days
  • Yes - Owner of a lonely heart

Luisteren jullie, buiten het spel zelf, nog naar Vice City muziek? :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • ERRWINS

    6

  • .PhoeniX.

    3

  • Michael

    2

Op mijn computer had ik elk nummer van elke radiostation van zowat elke GTA in de playlist staan... :$ inmiddels niet meer, maar af en toe luister ik die radiostations nog wel eens. Sommige van die nummers luister ik sowieso nog regelmatig; heb I Want To Know What Love Is van Foreigner eergisteravond nog beluisterd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, ik luister nog ontzettend vaak VC muziek. Vooral omdat ik een groot liefhebber ben van '80s muziek, mede dankzij Vice City. Vooral Mr. Mister, Foreigner en Reo Speedwagon staan hier vaak op. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, althans niet buiten het spel om. Als ik Vice City speel, staat mijn radio meestal op Radio Espantoso, daarnaast luister ik zo als de meeste hier ook graag naar Flash FM.

Link to comment
Delen op andere websites

Emotion 98.3 luister(de) ik altijd in Vice City, dat station heb ik ergens ook op m'n PC staan. Goede tijden waren dat: op je scootertje rijden met dat irritante monotone geluid en ondertussen luisteren naar ♪ Video Killed The Radio Star ♪. Ik bleef altijd in m'n voertuig zitten tot het nummer afgelopen was. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Vrijwel dagelijks, maar ben enorme fan van '80s muziek. Vooral door het vrolijke wat er vaak in zit of juist mooi instrumenten als drums. Bijvoorbeeld was er nog 'in the air tonight' vandaag nog op de radio en zing ik nog altijd mee, in goede bui zelfs airdrums :$.

Daarnaast is de meeste muziek uit GTA Vice City gewoon zo goed gekozen waardoor het niet gaat vervelen en aantrekkelijk is om naar te luisteren.

Hele radio zenders heb ik niet op mijn PC staan, maar af en toe luister ik ze nog wel eens via YouTube en ken ik de reclames ook nog eens uit mijn hoofd. :puh:

Oh en wat jij zegt, Matthijs, gewoon net zo lang wachten tot het nummer was afgelopen deed ik ook altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel FLASH FM in mijn spotify staan en dan bedoel ik niet de muziek, nee ik heb met een .adf converter gewoon het hele bestand naar MP3 omgezet, inmiddels kan ik tot ongeveer de helft mee praten met reclames en Toni.

Link to comment
Delen op andere websites

Hèhè, ik beken. :puh: Hier ook playlists in m'n mobiel, ook van VC, en dan niet beperkt tot alleen de nummers die op de zender draaien, maar inclusief de spotjes en DJ-babbels erbij.loveit.gif

(Wat prettig om te zien dat ik niet de enige ben die dat doet..clown.gif )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...