Jump to content

three leaf clover


Luc1986

Recommended Posts

Hey,

ik heb een vraagje over de missie three leaf clover.

het zit zo, voor je de missie kan beginnen moet je een pak kopen bij perseus. Dat heb ik gedaan, ook schoenen en broek, vervolgens kom ik bij packie aan en krijg ik een pop up dat ik een pak met stropdas en nette schoenen moet kopen.... dus heb ik dat nog een keer gedaan en ik krijg weer het zelfde... is er een speciaal pak of iets anders dat je voor deze missie moet kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een pak dat je moet kopen kost $1000 precies, de schoenen $200. Als je een pak van $800 hebt gekocht, of eentje dat lijkt op het pak dat Vlad draagt, heb je het verkeerde gekocht. Een andere broek moet je er niet bij kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het pak moet $1000 zijn, en de schoenen $200. Verder moet je ook niet al een pak aan hebben, als je een nieuwe koopt. Probeer eens in je kledingkast te wisselen van het pak naar normale kleren, en dan weer naar het pak. Dat helpt ook nog wel eens, is een bug ;)

O ja, je mag alleen het pak en de schoenen dragen, geen bril en ook geen pet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...