Jump to content

Jouw mooiste GTA moment


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat is jouw mooiste GTA moment, van alle GTA's bij elkaar?

Via het topic over ieders eerste GTA kwam ik erachter dat dit ik sinds 13 mei dit jaar precies 10 jaar GTA speel. Daardoor dacht ik wat voor mij het mooiste GTA moment was...

Het allermooiste moment is bij mij nogal cliché, ben ik bang: de eerste keer dat ik GTA Vice City en GTA San Andreas uitspeelde. Althans, niet de 100%, want dat interesseert mij vrij weinig, maar de storyline. Toen dacht ik: dat heb ik, als meisje, toch maar mooi voor elkaar. :')

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    3

  • Dotz

    2

  • JJ-B

    2

  • .PhoeniX.

    2

Mijn mooiste GTA moment was toen ik het plastic rondom m'n Grand Theft Auto San Andreas hoesje eraf haalde, de disc eruit pakte en in mijn PS2 deed. Ik begon te spelen, en ik dacht: dit is het. Ik heb de twee maanden erna niks anders gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff... Ik denk dat dat was dat ik voor het eerst GTA vc speelde. Ik vond het echt zo mooi allemaal. Het rijden, de auto's, missies e.d.

Mijn mooiste moment is dus simpelweg dat ik als eerste gta vc speelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste momenten in San Andreas. Ik moest nog veel ontdekken, en dat heb ik ook volop gedaan. Al cheatend heb ik mij een weg door de storyline gebaand, maar ik heb veel onvergetelijke ervaringen opgedaan. Uiteindelijk ben ik het spel gaan spelen zonder te cheaten en ik heb ontdekt dat dat eigenlijk een stuk leuker en uitdagender is, maar mijn mooiste momenten waren toch mijn eerste.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, mijn mooiste GTA moment... Goh, in tegenstelling tot de meeste hier is dat wel niet mijn eerste keer VC of SA. Nee, mijn mooiste GTA moment zal wel het uitspelen van III (The Exchange) zijn of het uitspelen van LCS (The Sicilian Gambit). Ik weet niet waarom, maar ik vind de games beide wat onderschat en nog best uitdagend qua moeilijkheid. Beide eindmissie's zijn dan ook niet té makkelijk en zorgen voor zo'n gelukzalig gevoel wanneer je ze hebt voltooid, dat heeft zelfs de eerste keer IV niet kunnen doen. VC en SA hebben mij nooit zo'n gevoel van gelukszaligheid kunnen geven. Of het moet simpelweg zijn dat ik met een Oceanic met Emotion 98.3 (Crockett's Theme) over de Ocean Drive in Washington Beach rij bij zonsondergang, maar zelfs dat komt niet in de buurt.

Mijn slechtste moment kan ik ook wel aanroepen, maar dat is niet voor dit topic :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik net in een ander topic heb genoemd, was GTA IV mijn allereerste GTA. Veel tijd om te gamen heb ik zelden, dus duurde het uiteindelijk een paar weken voordat ik uiteindelijk de verhaallijn uitspeelde. Dat moment dat het gedaan bleek, kreeg ik toch wel een soort van gelukzalig gevoel over me heen. Iets wat ik eigenlijk toch wel bij elke GTA heb, wanneer het er op zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Lastige vraag hoor, dit. Als ik denk aan mijn GTA-momenten waar ik het gelukkigst van werd, dan was dat toch 'simpelweg' bij de allereerste keer spelen van III, SA en IV. Het spel opstarten, zien dat-ie het doet, en dan gewoon kunnen beginnen aan een compleet nieuwe GTA, dat was fantastisch. Met name bij die 3 staat het me nog goed bij :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...