Jump to content
Thundercover

Design Your Own Mission heeft 25000 missies!


Design Your Own Mission werd 4,5 jaar uitgebracht door @Dutchy3010 en @PatrickW als een modificatie voor GTA: San Andreas waarbij je zeer eenvoudig eigen missies kan maken zonder een regel code toe te passen. Mede dankzij een handvol

video tutorials en de eenvoud waarmee een missie gemaakt kon worden werd de modificatie snel zeer populair. Het werd zelfs zo populair dat Dutchy3010 en PatrickW de gebruikers nóg meer mogelijkheden wilden geven voor hun bedachte missies en daarvoor steeds meer functies toevoegden aan DYOM, met als resultaat versie 7.0 eind vorig jaar. Veel gebruikers lieten hun waardering gedurende de afgelopen jaren voor de modificatie blijken via een tal van awards op zowel GTAForum.nl als GTAForums.com, waaronder Beste Modificatie en Best Mission Mod in verschillende jaargangen.

gallery_1_5_64113.png

Vandaag is het tijd voor een nieuw hoogtepunt in de rijke geschiedenis van deze modificatie. DYOM heeft namelijk de fantastische mijlpaal van 25000 missies behaald! Namens de crew van GTAGames.nl wil ik Dutchy3010 en PatrickW van harte feliciteren met deze prachtige mijlpaal! Het gebeurt niet vaak dat een modificatie zo groot wordt, laat staan als daar een dikke oranje verflaag overheen zit. Naast de 25000 missies zijn er ook bijna 800 storylines beschikbaar om te downloaden, een functionaliteit van DYOM sinds versie 6.0. Dat is misschien niet het grootste ronde getal, maar het is zeker iets om ook trots op te zijn.

content.png

Voor meer informatie met betrekking tot deze modificatie kan je terecht op de DYOM-website, GTAGames.nl, GTAForums.com, YouTube en Facebook. Dutchy en Patrick, nogmaals van harte met deze fantastische mijlpaal!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het gebeurt niet vaak dat een modificatie zo groot wordt, laat staan als daar een dikke oranje verflaag overheen zit.

Inderdaad, alhoewel PatrickW er al twee op zijn naam heeft staan. ;)

Gefeliciteerd! Ik ben ooit wel eens begonnen met een missie (toen maakte ik het gevecht tussen Albus Dumbledore en Voldemort aan het einde van boek/film 5 na, nooit afgemaakt maar

zie je er nog wat resten van). In de vakantie ga ik wel proberen wat serieuzers te maken.

Keep up the good work. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...