Jump to content

GTAForum Contests - Eregalerij


Dutchy3010

Recommended Posts

Contests zijn altijd een belangrijk onderdeel geweest van dit forum. Door de jaren heen zijn dan ook tientallen contests gehouden. Benieuwd welke contests allemaal gehouden zijn? Benieuwd welke leden allemaal contests hebben gewonnen? Benieuwd welke leden allemaal contests hebben georganiseerd? Vanaf heden zijn alle contests, inclusief winnaars en organisatoren, te vinden in de eregalerij in het Contest-subforum.

Wil jij ook graag in de lijst komen? Doe dan mee aan één van de vele contests of stuur een PM naar @NandroDavids met een leuk idee voor een (nieuwe) contest!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gedaan. Ik sta er al in te blinken als winnaar, straks als (mede)organisator.

Je ziet trouwens dat het aantal competities elk.jaar constant blijven, 2013 is op weg om een.goed en gevarieerd contestjaar te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een mooi overzicht! Misschien een leuk idee om de contests aanklikbaar te maken? Zodat je naar het hoofdtopic van het desbetreffende contest wordt doorgestuurd, indien het nog bestaat? :)

Ja, daar heb ik ook over nagedacht, maar da's nogal een dilemma. Want wat wil je zien als je klikt op de naam van de contest? Sommige contests hebben namelijk een hoofdtopic, een reactietopic, een stemtopic, een vragentopic en/of een uitslagtopic. Of zelfs niet slechts één hoofdtopic, maar voor iedere ronde/iedere opdracht weer een topic. Dus ja, dat werd een beetje lastig. Vandaar helemaal geen links, en mocht je een contest graag zien, gebruik dan maar de zoekfunctie. Kun je zelf kiezen welk topic je wilt zien :puh:

Mocht je ergens een foutje zien, of een aanvulling of suggestie hebben, stuur me gerust een PM :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet trouwens dat het aantal competities elk.jaar constant blijven, 2013 is op weg om een.goed en gevarieerd contestjaar te worden.

Nou, constant...er zitten toch wel wat mindere jaren tussen hoor. Maar 2012 was weer 'als vanouds' en ook dit jaar gaat het prima. Met alle contests rond 10 jaar GTAGames komt dit jaar hoe dan ook op een mooi aantal :)

Wauw, hier moet echt wel veel tijd in gekropen zijn..Mooi gedaan!

Valt mee hoor, alle contests staan immers in één subforum. Eén keer doorbladeren en geregeld ;)

Overigens zie ik nu dat Olympische kenners er wel in staat, maar de EK-pool(s) en WK-pool(s) niet. Die ga ik nu even opzoeken en toevoegen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi overzicht! Hele originele en uiteenlopende contests zijn er gehouden over de jaren heen. smile3.gif

Ik heb overigens nog twee contests gevonden die niet in het contests subforum staan (vergeten te verplaatsen): GTAF Banner Contest en Pimp me contest. Het zijn wat rommelige topics overigens, aangezien veel afbeeldingen het niet meer doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...