Jump to content

out of comission heli bug


brbgtaplayer

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb al tig keer geprobeerd out of commission te voltooien, maar het wil maar niet lukken. Ik kom namelijk steeds die heli niet in. Dit heb ik al geprobeerd:

-als een gek op spacebar rammen

-een andere toets mappen en daarop rammen

-de FPS verlagen met fraps.

Echter niks helpt. Maar ik wil het spel wel uitspelen, en dat niet door iemand anders laten doen dmv savegames.

Weet iemand een fix hiervoor zodat ik nou eindelijk die kl*ote-heli een keer in kom?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfde probleem hier.. Ook als een gek op de spatie-balk geramd, maar het had geen zin.. Wel zojuist een nieuw toetsenbord gekregen en ik probeer het daar eens mee..

EDIT: ik heb inmiddels de missie gehaald, ik weet niet of het aan het nieuwe toetsenbord ligt, maar ik heb em in ieder geval gehaald met dezelfde methode: als een gek op die spatiebalk rammen. Anders zou je eens moeten proberen om keybindings aan te passen, de spatie die je moet gebruiken staat voor springen. Zet die anders eens op een andere key, die je zelf het makkelijkste vindt.

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Ook dat probleem. Als ik op spatiebalk ram dan verander hij gewoon van invalshoek dus pleur ik in het water

Als de invalshoek veranderd, 'ram' dan zo hard als je kan, want bij mij betekende dat dat ik er bijna in was. (correct me if i'm wrong!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Microsoft toetsenbord, en ik heb gezien dat daarvoor macro-software beschikbaar is. Misschien werkt het om 10+ spaties te verzenden bij 1 keer drukken? Het remappen van een toest (naar num pad +) werkte namelijk ook niet goed genoeg. Alleen het vertragen van GTA4 naar 27 FPS leek enig effect te hebben, maar was niet goed genoeg.

Ik probeer het als ik thuis ben, en zal de resultaten posten.

EDIT: Dat Microsoft programma had geen nut. Het deed helemaal niks in GTA4, Zucht...

Bewerkt: door brbgtaplayer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...