Jump to content

Out of the closet, geen date?!


martijn0126

Recommended Posts

Vandaag de missie 'Out of the closet' gestart. Alles netjes gedaan, naar love-meet gegaan, een date aangevraagd, terug gereageerd op de mail toen ik deze kreeg van French Tom (positief natuurlijk), en ik ben netjes om 08:00 op tijd gekomen, maar er was een hartje bij de 69th diner, en ik had een 'belletje' boven Menu en in mijn Organizer op mijn telefoon. Maar om precies 08:00 of zelfs nog een aantal minuten eerder, was er geen spoor te bekennen van French Tom.. Al vanalles geprobeerd, gelukkig had ik gesaved en kon ik het opnieuw proberen, maar nog altijd geen spoor van hem.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je wel naar binnen gelopen en helemaal naar het uiterste eind van het restaurant gegaan?

>>> Door Guardian1980: Een vraag van een ander herhalen, terwijl die al beantwoord is... Bedankt voor je bijdrage :7<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar het restaurant loopt, krijg je dan wel een melding dat French Tom aanwezig is ?

Er staat na de eerste melding (06:00) 'Go and meet French Tom at the diner' maar ja, als ik er aankom dan is er dus geen date..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar het restaurant loopt, krijg je dan wel een melding dat French Tom aanwezig is ?

Er staat na de eerste melding (06:00) 'Go and meet French Tom at the diner' maar ja, als ik er aankom dan is er dus geen date..

Ga je wel naar de juiste diner?

Ja, 69th Diner in Bohan bij de Russische klerenwinkel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg zojuist de melding: French Tom hasn't arrived yet, wait for him in the diner. (?)

EDIT: probleem opgelost, net om 21:00 (GTA tijd) in de diner aangekomen na de melding, en ik kreeg meteen de cutscene, French Tom is verleden tijd nu!

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...