Jump to content

Custom multiplayer (clients / maps etc)


Sublime

Recommended Posts

Ik vroeg me eigenlijk af of er een soort van SA:MP client voor GTA IV was? Dus een on-officiele multiplayer opzet.

Als tweede vraag ik me af het mogelijk is om op custom maps te spelen? Dus dat je die bijvoorbeeld zelf eerst installeerd en dan een game joined of via een custom launcher?

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

IV:MP bestaat, maar is nooit echt van de grond gekomen. Meer info.

Heb het ooit geïnstalleerd op m'n PC en uitgeprobeerd. Het online komen en connecten met servers ging perfect, maar er was nog zeer veel lag aanwezig en het project zat overduidelijk nog zwaar in de bèta-fase (als je het mij vraagt, voelde het zelfs nog als een Alpha-versie), vandaar dat het projectteam van IV:MP op dit moment de hele mod aan het re-coden is.

In ieder geval is IV:MP naar mijn idee, het enige custom-multiplayer initiatief voor GTA IV 'out there'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vroeg me eigenlijk af of er een soort van SA:MP client voor GTA IV was? Dus een on-officiele multiplayer opzet.

Als tweede vraag ik me af het mogelijk is om op custom maps te spelen? Dus dat je die bijvoorbeeld zelf eerst installeerd en dan een game joined of via een custom launcher?

Via tunngle kan het ook. Je kan een uitleg en instructie vinden via google.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...