Jump to content

Heb een fout in AFK script!


nlmarkoesnl

Recommended Posts

Hallo allemaal!

ten eerste wil ik zeggen, Mooi forum!

Nu de 2e wat ik wil zeggen/vragen, het gene waarvoor ik ben gekomen:

Ik heb een AFK script! Alles doet het prima! hij laat de image zien als degene afk is, en als ie dan gekild work, dat het ook in de chat is te zien ! bijv: henkie has been killed by the afk warning [1/3] <| En bij [3/3] zou de player gekickt moeten worden, Maar dat gebeurt dus niet!

in de server geeft hij aan > acces denied @ "kickplayer" <

Ik heb er naar gekeken, maar ik krijg het niet voor elkaar omhet te fixen.

Zou iemand misschien even kunnen kijken wat er fout zit?

alvast bedankt!

Scripts:

Main_server.lua:

----------------------------------------------
-- AFK killer - extended from clienside script
----------------------------------------------
local raceState = ""
local enableMessages = true
local messageColor = "#98F5FF"
function afkMsg(mtype,afkCount)
if(mtype == 1) then
outputChatBox("#0000ff* #FFFFFF".. getPlayerName(source).. "#0000ff has been killed by the #FFFFFFAFK killer#0000ff #0000ff[#98F5FF"..afkCount.."/3#0000ff]",getRootElement(),255,255,255,true)
elseif(mtype == 2) then
outputChatBox("#0000ff* #FFFFFF".. getPlayerName(source).. "#0000ff has been kicked for staying #FFFFFFAFK#0000ff for 3 rounds!",getRootElement(),255,255,255,true)
end
end
addEvent( "afkWarn", true )
addEventHandler( "afkWarn", getRootElement(), afkMsg)
function afkKill()
local thePlayer = source
callClientFunction(thePlayer,"setKBA",thePlayer)
setElementHealth(source, 0)
end
addEvent( "afkSlap", true )
addEventHandler( "afkSlap", getRootElement(), afkKill)
function changeRaceState(newStateName)
raceState = newStateName
end
addEvent("onRaceStateChanging", true)
addEventHandler( "onRaceStateChanging", getRootElement(), changeRaceState)

function afkKick(player)
kickPlayer(player,"AFK")
end

Main_client.lua:

-------------
-- AFK killer
-------------
local MaxAFKtime = 30
local warnTime = 20
local v = 0
local AFKtime = 0
local sx,sy = guiGetScreenSize()
local wEvent = false
function rWarn()
dxDrawImage( sx/2 - 300, sy/2 - 100, 600, 200, "img/warn.png")
dxDrawText("You will be killed in "..tostring(tCount).." seconds",sx/2 - 255, sy/2 + 45,sx,sy,tocolor(0,222,222,222),1.01,"bankgothic")
end
function stopWarn()
if(wEvent) then
removeEventHandler("onClientRender", getRootElement(), rWarn)
wEvent = false
end
end
function imgHandler()
stopWarn()
end
addEventHandler("onClientPlayerWasted",getLocalPlayer(),imgHandler)
function checkMain()
if isPedInVehicle ( getLocalPlayer() ) then
aTimeAdd()
end
end
function aTimeAdd()
AFKtime = AFKtime + 1
local isFinished = getElementData ( getLocalPlayer(), "dead")
if(isElementFrozen ( getPedOccupiedVehicle ( getLocalPlayer() )) and isFinished == false) then
    aTimeClear()
end
local isNew = getElementData (getLocalPlayer(), "state")
if isNew == "waiting" or isNew == "dead" then
aTimeClear()
end
if(getPedOccupiedVehicle ( getLocalPlayer() ) ~= false) then
local player = getLocalPlayer()
if(AFKtime >= MaxAFKtime) then
if (afkCounter <= 2) then
triggerServerEvent ( "afkWarn", player, 1, afkCounter)
afkCounter = afkCounter+1
triggerServerEvent ( "afkSlap", player)
stopWarn()
elseif (afkCounter > 2) then
triggerServerEvent ( "afkWarn", player, 1, afkCounter)
triggerServerEvent ( "afkWarn", player, 2)
afkCounter = 1
triggerServerEvent ( "afkKick", player, 3,player)
end
elseif(AFKtime >= warnTime) then
tCount = tCount - 1
if(not wEvent) then
addEventHandler("onClientRender", getRootElement(), rWarn)
wEvent = true
end
end
end
end
setTimer ( checkMain, 1000, -1)

function aTimeClear()
AFKtime = 0
tCount = 11
stopWarn()
end
bindKey("accelerate","down",aTimeClear)
bindKey("vehicle_left","down",aTimeClear)
bindKey("vehicle_right","down",aTimeClear)
bindKey("brake_reverse","down",aTimeClear)

function onClientLoaded(res)
triggerServerEvent("onClientLoaded",getLocalPlayer())
end
addEventHandler("onClientResourceStart",getResourceRootElement(getThisResource()),onClientLoaded)

function loadSettings(maxtime, wtime )
MaxAFKtime = tonumber(maxtime)
warnTime = tonumber(wtime)
end
addEvent( "onSettingsReady", true )
addEventHandler( "onSettingsReady", getRootElement(), loadSettings )

function setKBA(thePlayer)
killedByAfk = 1
end
function getKBA(thePlayer)
if killedByAfk == 0 then
thePlayer = getLocalPlayer()
callServerFunction("earnMoney", thePlayer)
end
end
function deathReset()
if killedByAfk == 0 then
afkCounter = 1
else
end
end
addEventHandler("onClientPlayerWasted",getLocalPlayer(),deathReset)
function resetKBA()
killedByAfk = 0
end

>>> Door .Timothy: Verplaatst naar Multi Theft Auto.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet simpelweg de resource toevoegen aan de admin groep in de ACL van de server. Als je het admin paneel gebruikt kan je dit op een makkelijke manier doen:

1. Open het admin paneel met 'p'. Indien deze nog niet gestart is doe je eerst "/start admin".

2. Ga naar de "resources" tab.

3. Klik op "Manage ACL".

4. Klik in de lijst links op "Admin".

5. Klik op "Add Object".

6. Vul "resource.denaam" in waarbij "denaam" de naam van de resource is.

Hierna kan deze resource wel kicken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...