Jump to content

Freefall


ob1

Recommended Posts

Hoe lang is 'lang'? Het duurt namelijk wel even totdat je bij de Shamal bent aangekomen, de maker van

doet er zo'n 2 minuten over. Eventueel, als je écht denkt dat het een glitch is, zou je kunnen overwegen om je missie hier te plaatsen, zodat iemand anders 'm voor je doet die wellicht geen problemen heeft. Ik weet echter niet hoe/of dat werkt met een Mac-versie van San Andreas, kijk maar even. Als je er niet uitkomt, kun je hier uiteraard nog om hulp vragen. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Vlieg je niet te laag of te hoog? Als de blip vierkant wordt dan zit je op de zelfde hoogte als het vliegtuig. De hoogte van het vliegtuig is, als je op de hoogtemeter kijkt (links naast de radar), het begin van het tweede stukje van de hoogtemeter.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Zorg er in ieder geval voor dat je hoger vliegt dan het vliegtuig zelf, dus houd de blip op de radar goed in de gaten. Ga echter ook weer niet te hoog (je kunt jezelf blijven controleren door te letten op de hoogtemeter). Als je een scherpe bocht maakt verlies je sowieso hoogte, dat moet je dus compenseren door een stukje hoger te vliegen. Bijkomend voordeel van die daling is dat je automatisch iets sneller gaat, waardoor je dus beter in staat bent om die corona te bereiken. Het is een frusterende missie, zeker bij de eerste paar pogingen, maar uiteindelijk krijg je de juiste tactiek vanzelf door. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het is makkelijk:

Vlieg eerst recht achter het vliegtuig. (maakt niet uit of je er ver vanaf bent)

Klik op W. (je zult stijgen)

En dan druk je 1x snel op S. (je zult dalen en dichter naar de cirkel toegaan)

Daarna weer op W en je zult stijgen, en daarna weer 1x een tikje op S.

Dat is het.

Toen ik de storyline van Gta Sa voor de eerste keer speelde en kwam bij de missie Freefall lukte mij het ook niet, maar nu doe ik het met 2 vingers in m'n neus. :puh: Ik kan hem nu zelfs een paar keer achter elkaar halen zonder moeite! Oefenen, dat is het belangrijkste woord. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...